lalandia

lite kort här bara. är i danmark på ett special uppdrag med ett SWAT team, kan inte berätta så mycket mer. Vi kör mycket hård fys, skjuter på rörliga mål och super på kvällarna. Det bästa rörliga målet vi har är domaren från Basel-IFK, honnom prickar jag lätt varje gång.

Danskar är inte alls som vi vanliga världsmedborgare, och jag tror jag kommit på vad som är utmärkande. Dom har inte den här personliga "kom-inte-för-nära-svären", mycket intressant iaktagelse. Om ngn läser här och vet den mer exakta benämmningen är det välkommet med ett tillrättavisande. Den här datorn har ngn form av dyslexi-rättsvaningsprogram, allt jag skriver blir rödmarkerat..

på söndag natt är jag hemma. btw, kul att OS har börjat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0