matchdag

vaknade med ett härligt ryck imorse, fattar inte varför jag slutat använda väckarklockan och kör med mobilen som en fjortis. kanske vill jag bara vara lite nytuff. Hur som helst, rycket måste berott på att jag skulle åka spårvagn, något som jag vänjt mig av med under sommaren. Men jag klarade denna prövning också.

Nu står jag här och funderar på dagen ska urarta. Tanken var ju att sitta ute och smaka på ölen innan matchen i det fina vädret men det kommer väl bli på någon sylta i stan. Om man bortser från denna stora missplanering kommer det bli en underbar dag på Ullevi när killarna fixar tre poäng mot reservdanskarna. Någon gång under kvällens tidiga timmar kommer jag bege mig till min gamle marchkamrat Paer som fyllde ljuvliga 30år igår.

Kan dock inte bli så långrandig eftersom jag måste hem och packa min väl använda kläder för annu en resa i kärlekens regi ;-)

Mot 3p!

Kommentarer
Postat av: Blavittt...

2008-08-02 @ 14:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0