sådär sugen

på att jobba, semestern är över och hösten känns som den är i antågande...depp, depp jonny depp. kanske inte så allvarligt, bara segt att knappt badat, knappt solat, knappt varit ledig, knappt druckit, knappt legat, knappt vilat, knappt kollat EM, kommer knappt kolla OS, knappt kollat blåvitt, knappt allting/ingenting!!!!!!!!!!!!!

men nu gäller det att se framåt och med glädje, vet bara inte mot vad. Jävla Synsam i Partille som när jag bara ville ha lite vanlig linsvätska fick jag tårgas på burk som dom ville att jag skulle förvára mina linser i. Var tvungen att åka runt halva danmark för att hitta riktiga grejer. B-expedit, mitt sista köp där!

Kommentarer
Postat av: Pilla

Blev du "bortvald"... Därför du blev depp? Trodde nog att det skulle bli ni två! Hoppas iofs att det blir det, har inte gett upp hoppet och sitter fastklistrad varje söndag!

Vill ju tro på kärleken och romantiken;-)

2008-11-12 @ 20:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0