6 månader kvar

Upp och hoppa! Nu har jag sovit lite middag vilket kan behövas ibland och detta var ibland. Juldagen är ju en klassiska utgångsdag, så även för mig. Ska bege mig hem till Tobbe och kolla in hans nya lägenhet och smaka på lite öl när detta är avklarat ska vi vidare till Bliss för att äta lite. Bliss är förövrigt samma ställe som jag celebrerade min 30 årsdag på, mycket trevlig ställe.
Känns som jag sovit bort dagen men kollar jag i backspegeln noterar jag att jag ändå hunnit med en hel del.

Bara ett halvår kvar till midsommar..det går framåt.

Kommentarer
Postat av: Marre

God fortsättning Alex! :) Låter som du och dina vänner kommer få en trevlig kväll idag! Kommer man få se dig på Hard Rock Café nån dag??

2008-12-25 @ 18:55:11
Postat av: Sara

Hej Alex, har du en bror som jobbar på Friskis och Svettis på Västra hamngatan? Där finns iaf en som är sjuuuukt lik dig...

2008-12-25 @ 22:44:32
Postat av: Alex

Hej Marre!



Det blev en bra kväll, dock inget Hard Rock den här gången men det kommer nog.

2008-12-26 @ 10:17:35
Postat av: Alex

Tja Sara!



Jag har två bröder men ingen av dom jobbar på friskis&Svettis. Fråga honom, det kanske är jag ;-)

2008-12-26 @ 10:22:48
Postat av: Sara

Nja, han har liksom en frisyr som är raka motsatsen till din...blond & långt!

2008-12-26 @ 13:09:17
Postat av: Alex

Peruk då ja ;-)

2008-12-26 @ 14:05:25
Postat av: Stefan

Tja!! såg ut som det blev en lugn kväll igår eller? gick det på rutin eller gick du hem med alla klasar som hängde runt dig hela kvällen sen du blev singel Haha, efter som du var vaken så tidigt på sidan!!!!!

Men idag ska ju du vara stolt enligt en undersökning i tidningen hamna ju Johanna på 7:e plats över vilka grabbarna ville kyssa och det har ju du redan gjort massor med gånger så nu är bara för dig att gå högre upp på den listan och beta av dessa övriga!!!!



Skämtsamt du grabben hoppas du haft en bra jul och får en fortsatt bra sådan hade gött//stefan

2008-12-26 @ 17:42:49
Postat av: Alex

Hallå Stefan!



Nja, så lungt var det inte men jag har jobbat idag så jag var tvungen att gå upp tidigt, hur gärna jag än ville ligga kvar..

Jaha, det var ju en spännande lista, den har jag missat. Japp, mot topps till nästa plats ;-)



Haft en fin jul hoppas du haft det samma!

2008-12-26 @ 20:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0