fågelkvitter

Igår zappade jag över till äntligen hemma på 4:an, det var något om inredning med temat lampor/ljus. Där visades en häftig lampa som fungerade som väckarklocka. Den börjar lysa svagt för att sedan öka i styrka, tills hela rummet lyses upp för att som sista moment börja köra fågelkvitter. Låter som ett underbart sätt att vakna på, jag hatar vanliga väckarklockor så dettta tror jag kommer göra att jag kommer längta till jag får gå upp.
Det blev min första julklappsönskning för iår, hoppas jag kommer på något mer.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tjenar Alex!



Kollar in din blogg ibland men har aldrig skrivit här. Kul att läsa vad du har för dig nu när serien Ensam mamma är slut. Följde den med glädje varje söndag och hoppas du och JOhanna forfarande har det bra ihop!



Kan även passa på att säga att jag har en sådan där klocka du önskar dig i julklapp och tyvärr så kanjag säga att till slut kommer du bli sååå irriterad även på det - det har jag blivit. När de börjar kvittra kl 6.30 vill man bara strypa dem :-)hahaha



Ha det gött!!

2008-12-16 @ 15:06:38
Postat av: Lonkis

Jag har en sån, använd en gång, inte så ljuvligt som det låter:)

2008-12-16 @ 15:31:29
Postat av: Daniela

Precis en sådan borde jag ha. Väldigt svårt för att gå upp. Den simulerar en soluppgång har jag för mig, har sett sådana innan. Vääldigt smart!

2008-12-16 @ 15:56:56
URL: http://neliz.se
Postat av: Johanna

Hoppas att du inte sover tungt då. En kompis till mig köpte den klockan. Hon vaknade av att hennes arbetskamrater ringde och undra vart hon var någonstans?. Hon la på luren och tyckte att fåglarna kvittrade jätte fint, men hon hade inte vaknat av dom. Sover man lätt= toppen bra. Är man en som lätt snozzar och sover vidare så är den nog inte att rekomendera.



Ha det gott



Johanna

2008-12-16 @ 16:09:49
Postat av: Anonym

HAHA den önskade sig min mamma till förra julen jag tyckte det lät helt skumt när hon berättade om den "vad gör dom inte för att sälja liksom". Men min kära pappa köppte den till henne och resultatet blev att han nu mer slipper tjata upp henne varje morgon...

2008-12-16 @ 16:44:05
Postat av: Anonym

Haha..ja den där väckarklockan låter ju iaf lite bättre än den andra som man får en elstöt av...var kan man få tag i en sådan???

2008-12-16 @ 19:31:11
URL: http://w.emilbenjamin.blogg.se/
Postat av: Ellebelle

Jag tror den är super mysig, särskilt för ljuset som stegras! Tycker dock den verkar vara lite väl dyr... men absolut en bra klapp att önska sig! Philips wake up light tror jag den heter o k an köpas på teknikmagasinet om nån vill veta :P =)



Kul att du uppdaterat lite mer nu! Uppskattas.

2008-12-16 @ 20:01:51
Postat av: Alex

Ajaj, kanske inte var en klockren (skämt) julklapp. I alla fall inte om man ska tro er och det gör jag. Men får se vad den ger, han på tv gillade den men allt på tv kanske inte är sant.

2008-12-16 @ 21:46:10
Postat av: Anna

En vän till mig har köpt en sådan och han är riktigt nöjd med den :)

2008-12-18 @ 01:29:23
URL: http://myzsol.blogg.se/
Postat av: susanna

De där lampa/väckarklockorna står mig upp i halsen. Jobbar på en elektronikkedja och alla människor ska plötsligt ha en sån! Det finns ju billiga kopior på den Philipsvarianten för 500 kr...

Halva serige har nog en sån snart..hhaha



Det är förresten tråkigt och höra att ni har brutit upp, det känns väl inte så oväntat iof, men du lär väl inte vara ensam särskilt länge...lycka till!

2008-12-23 @ 10:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0