Glädje

Jippie, julen är räddad! Jag skrapade mina fyra lotter helt frenetiskt, så intensiv och koncentrerat att jag missade nedre raden på alla lotterna. Tyckte det var lite snålt tilltaget med chanser när man bara fick 3*3 chanser per lott. Men jag vann redan på den första så jag hoppade över att skrapa resten..nu spelade det ingen roll att jag gjorde det eftersom jag vann redan på första lottens 9chanser. 50kr kan tyckas vara en försummbar summa men den ger mig 2 nya lotter. Kanske ligger min ekonomiska välgång i någon låda på Ica Maxi.



Tack för era "det-blir-snart-bättre-önskningar"! Ibland är det upp och ibland ner, utan någon direkt orsak. På onsdag ska jag till min gamle vän och föredetta vapendragare Dockan. Torsdag är det ett hett eftertraktat julbord med jobbet. Lördag den traditionstyngda julshoppingen. Kan komma att vara helt slutkörd på söndag men jag har medicinen, panodil och resorb.

Kommentarer
Postat av: Petra

Grattis till vinsten!!

2008-12-16 @ 11:15:03
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: JÄNNY

va ska du med resorb till? ÄR INTE DE NÄR MAN E MAGSJUK?

2008-12-16 @ 14:21:54
Postat av: Ellebelle

Det är ju vinst! Sen att det inte va en större summa kvittar :D och som sagt, vem vet du kanske vinner storkovan på dina nästa två lotter! Är du krasslig? Trist isf... hoppas du repar dig till jul och nyår!



Resorb kan användas även fast man inte är magsjuk. Tex kan man ta en tablett innan man går o läger sig när man varit ute o festat så blir dagen efter rätt sjysst :D Det är ju vätskeersättning samt mineralersättning för kroppen :) Good stuff, ett måste att ha hemma men särskilt på resor!

2008-12-16 @ 19:59:19
Postat av: Anonym

Finns inga vinster på Icamaxi, å hade det gjort hade jag tagit dom själv;)

2008-12-17 @ 17:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0