God fortsättning

Julafton 2008 är snart över, jag summerar detta som en bra jul med en, inte oväntat, trevlig familj. God mat, bra klappar, roliga rim abd so on. En bra kombination var nya sängkläder och brandvarnare. Perfekt, sova underbart skönt och ändå kunna vakna om någon kastar in en molotowcoctail eller att jag glömmer gröten på spisen.

Som liten julklapp till er bjuder jag på exklusiva hemma-hos-familjen-bilder




Första laddningen mat. Svårt att få plats med allt på en tallrik.



Jag med luva OCH med årets julgris



Lite trött utan luva och med samma gris.


Hoppas ni haft en bra dag med klappar under granen och mat i magen.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

God fortsättning :D

2008-12-25 @ 11:58:51
URL: http://lovisabengtzen.blogg.se/
Postat av: Anonym

himla snygg du är alex!

hoppas du får ett bra 2009 :)

2008-12-25 @ 15:43:10
Postat av: Vieri

Vad lite du äter grabben. FÖRSTÅR inte hur du kunde bli så dåsig av den pytteportionen.

2008-12-25 @ 20:28:31
Postat av: Alex

Vieri, det var ju bara hälften av första portionen! Men jag kan hålla med om att jag tappat lite av min forna kapacitet. Tränar man inte måste man ju hålla igen lite på maten.. Åk lungt!

2008-12-26 @ 11:03:14
Postat av: Linda Sthlm

Snygg tomte Och gris! ;) Hoppas du hade en mysig jul och att du får det riktigt kul på nyårsafton!!

2008-12-28 @ 20:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0