jaja, tomt

Kanske att inläggen inte kommer lika frekvent nu som då. Har väl tömt allt av intresse, sedan gäller det att ha tid även om det inte tar många minuter att knåpa ihop några meningar. Men julen håller på att slå in dörren och jag håller emot, sånt tar också på krafterna. As we speak är jag ganska slutkörd i huvudet (där får Cinna en på volley).
Känns att det var fredag förmiddag för 5minuter sedan, helgen har rusat fram.
Ska under veckan försöka sätta upp något som minner om julen, för nu ser det ut som det lika gärna kunde varit midsommar.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Tjaba på dig grabben låter inget roligt att du känner dig så här, Bara att rycka upp dig det kommer nya bättre dagar och bara ta en dag i taget hoppas det inte är allt för jävligt!!!!

men även om du bara skriver ibland så tror jag du gör många glada för du är jävligt bra på dina bloggar samt hoppas jag att volleyn inte går in.



Hopp om att det blir bättre snart

ha en fortsatt bra kväll se framåt//stefan

2008-12-14 @ 20:06:12
Postat av: Fia-Mia

Hej Alex!



Ja dagarna rusar verkligen fram, så imorgon då jag har ledigt bli det ut och handla julklappar. Hoppas att det inte är så många ute och trängs på en måndag. Jag har lyssnat igenom dina musik tips och det var väldigt brett urval med blandad stil! kanon:)

En skiva som jag köper blir; Volbeat-Guitar gangsters and cadillac blood, men sen kan jag inte bestämma mig för vilken jag mer ska köpa. Vet du något om The Solutions?, ska visst vara ett sido projekt med någon av grabbarna i The Hellacopters.



Ha det bra!/Fia-Mia.

2008-12-14 @ 21:17:00
Postat av: helena

Du kommer att känna dig bättre om några dagar jag vet av erfarenhet hur slut man kan vara i huvudet när man har haft mycket att göra och om har mycket omkring sig.



Sköt om dig.



Hoppas inte att volleyn går in .



Ha en bra fortsättning på resten av nya veckan som kommer.



Kram.



Helena

2008-12-14 @ 22:04:18
Postat av: Ellebelle

Äntligen ett nytt inlägg! :D Hoppas att du haft en toppenhelg då när den gått så fort :) Ha det fint ser fram emot nästa inlägg, som jag hoppas inte dröjer alltför länge.

2008-12-14 @ 22:23:08
Postat av: Sofie

Hejhej!

Det är väldigt kul att läsa din blogg, likaså Johannas:) Jag hoppas också att vollyn går in för den personen som har skrivit till er båda har nog inte så mycket svenskt folkvett. Sådana människor är väldigt jobbigt att ha och göra med. Men det är bara att strunta i dom:) Hoppas att det är bra mellan dig och Johanna? och jag önskar er all lycka till!

Ha det bäst!

2008-12-15 @ 10:39:28
Postat av: Monica

Väldigt vad alla har bekymmer över om det är bra mellan dej och Johanna....den svenska avundsjukan har jag hört talas om ,men detta är väl den svenska nyfikenheten!!

2008-12-15 @ 17:28:43
Postat av: Malin Johansson

Hej Snygging :)

Jag vet att detta låter överdrivet, men hur känns det och kunna få VEM man vill?? Ha en underbar kväll killen kramar från Malin

2008-12-15 @ 18:18:01
Postat av: Birgitta

Hej

Du är en riktigt stilig och snygg kille.



Önskar dig all lycka med allt



Kramar

2008-12-15 @ 19:30:20
Postat av: Alex

Malin:

Det är sjuuukt jobbigt att det är på det viset. Kan knappt röra mig oantastad på stan. Folk väntar utanför min dörr och jag vet inte vad dom vill ;-)

2008-12-15 @ 21:31:49
Postat av: Helena i Borlänge

Hej Alex



Du tycker att det är jobbigt att du kan röra dig på stan och att folk väntar utanför din dörr.



Dom är ju såklart intresserad av dig nu när du har varit med på tv då blir man ju populär ett tag men låt det går ett tag sedan så släpper dom allt.



Då kan du leva ett normalt liv igen när det värsta har lagt sig.



Kram



Helena

2008-12-16 @ 06:58:51
Postat av: Alex

Helena:

Hoppas du förstod att det var ironi från min sida att jag inte kan vistas ute.

Jag upplever ingen som helst rush kring mig.

2008-12-16 @ 10:40:16
Postat av: Junko

Verkar som du kommit in i Bra "Touce" som Hunkriksson hade sagt, händer ikväll? film hade la varit i en dröööööm denna afton. Ha d hajj

2008-12-16 @ 11:22:37
Postat av: Helena

Hej Alex



Okej då vet jag nu när du säger det att det var irini från din sida så förstår jag dig.



Sköt om dig.



Helena

2008-12-16 @ 12:57:53
Postat av: Giraffen

HAHAHA helena alltså.

det bästa med ironi är ju när folk tror att man är seriös :)

2008-12-16 @ 16:58:15
Postat av: Alex

Helena:

Det är ingen fara, kanske är lite otydlig i min ironi men som ju lite som giraffen skrev ;-)

2008-12-16 @ 19:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0