julklappstankar

Pratade med mamma förut och den oundvikliga frågan kom från henne; vad önskar du dig i julklapp? Oops 16 dagar, jaja 15dagar då,  kvar till julafton och jag har inte en aning om vad jag ska önska mig eller köpa till dom andra i klanen. Förra året vill jag minnas att jag kom på den fina idén att alla sade till mamma vad dom önskade sig och hon delegerade ut. Då slapp vi problemet  med att köpa samma present.

Nu ska jag då komma på vad jag önskar mig av tomten. Har dock inte ätit min gröt varje dag, men det vet ju inte han om han inte läser detta. Ska fundera under dagen och är tacksam för tips.

Kommentarer
Postat av: Malin Andersson

Glöm inte att ge Johanna något riktigt fint. Det är ju roligare att ge än att få eller??

2008-12-09 @ 14:01:53
Postat av: Helén

E de ju inte!! =)

2008-12-09 @ 14:36:14
Postat av: Ellebelle

Är det du som kommenterat "Cinnas" kommentarinlägg på Johannas blogg, under inlägget "Frisyrdrömmar" ?

2008-12-09 @ 16:40:43
Postat av: Daniela

Hmmm Svårt det där med klappar. Vad behöver du? Kanske något till hemmet? En mixer? Gott med härliga smoothis på sommaren ;) Eller varför inte mixa till härliga drinkar. Jaja, Jag vette fasiken.

2008-12-09 @ 17:50:34
URL: http://neliz.se
Postat av: Alex

Ellebelle:

Ja, om det står alex är det jag.

Helén:

Även solen har sina fläckar ;-)



2008-12-09 @ 18:17:44
Postat av: Ellebelle

Japp det stod Alex =) o innehållet i kommentaren lät som åsikter från dig men ville bara dubbelkolla så d inte va nån annan.



Du vet inte alls va du önskar dig alltså?

Men nånting måste d väl finnas som du tex skulle behöva man känt att nej det där är trist o lägga pengar på. Kanske grejjer till matlagning som oljor, kryddor, kastruller osv. Eller nåt snyggt klädesplagg, prenumeration på nån kul tidning, plånbok, visitkortshållare, sällskapsspel, tvspel, presentkort på bio, skidor, snowboard, konsertbiljetter, osv ... du kommer säkert på nåt =)

2008-12-09 @ 19:16:42
Postat av: Stefan

Julklappar är inte så viktigt bara matriela ting bättre att önska sig någon upplevelse eller något man normalt inte gör. men förhoppningsvis har du redan fått din i förväg kanske om kärleken består det kan vara värt mycket bara det eller!!!!



Hade G

2008-12-09 @ 19:32:08
Postat av: Alex

Tack så mycket för era tips!

2008-12-09 @ 19:36:42
Postat av: Jessica

Du önskar dig en kokbok med enkla recept och gärna utan gravad köttfärs!

2008-12-09 @ 22:08:55
Postat av: Ellebelle

Jag hörde om den här sidan idag! Ett tips till dig som funderade på vad du önskar dig. Kanske inspiration om du själv inte vet vad du ska hitta på till de dina :)

http://liveit.se/

2008-12-10 @ 18:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0