Leo

En liten kompis som heter Leo kommer ner från Oslo och ska bo hos mig över helgen. Synd för honom att jag inte städat på bra länge, sedan tv var och hälsade på senast ;)
Jag har inte träffat den lille rackarn på riktigt länge, senast var väl för två år sedan. Tyvärr kommer jag inte träffa honom många minuter eftersom jag har annat för mig. Får väl göra lite frukost åt honom som kompensation.

Roliga bilder i dagens Klick! Har fått en hel del pikar för att jag färgade ögonfransarna men det är sådant som man får bjuda på.

Nu ska jag smyga ner och tvätta alla kläder jag kan hitta.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Alex!

Hoppas du får din tvätt ren! :P

Är lite nyfiken på ditt bloggnamn bara...undrar hur det kom till? :)

Kram Camilla

2008-12-05 @ 20:16:12
URL: http://sparran.blogg.se/
Postat av: Anna

Synd att det inte var några fler bilder i Klick. Det är ju bland annat den bilden som Johanna visar i sin blogg. Jag hade hoppats på många fler bilder så jag blev riktigt besviken. Ska du till Johanna i helgen? Kram Anna

2008-12-05 @ 20:17:40
Postat av: Alex

Jag såg en tant en gång på en spårvagn som druckit för många öl och såg väldigt sliten ut och jag och en kompis tyckte det var ett passande namn. Typ så.



Ja bilderna var ganska lika, dom hade en massa bilder men hade väl samma smak som Johanna ;-)

Ska fråga henne om hon kan lägga ut fler bilder.

2008-12-05 @ 20:53:54
Postat av: Leo

Grymt att nämnas i bloggen,sitter nu i Alex soffa och chillar--fin pojk den där Alex:)

2008-12-05 @ 21:21:50
Postat av: Jenny

Ska du ha främmande och sedan åka till Skövde (antar jag)... då får du allt ordna en god frukost imorgon :-)

Du verkar vara en hel go kille av det jag läst och sett av dig så jag hoppas verkligen att du och Johanna får en evig framtid tilsammans. Skynda långsamt...

Ha en trevlig helg!

Kram Jenny



2008-12-05 @ 21:22:24
Postat av: Marie

Aha då fick man svar på varför du heter det du heter...kul ide ju...haha!! Hoppas du får en trevlig helg...vad du nu komer att hitta på...bry dig inte om vad folk anser om att du färgat fransarna...upp till dig ju o var o en...själv ska man ev upp o flyga i helgen...är livrädd....(min särbo har tagit flygcert för ultralätt)..så önska mig lycka till..kramiz!!!

2008-12-05 @ 21:59:54
URL: http://emilbenjamin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Lite svårt för mig att bestämma vad som ska hamna i Klick dock:-)



Men kul att det finns intresse!



Kram Johanna



2008-12-05 @ 22:42:35
Postat av: ivan

Sen tv var o hälsade på? wHATTTT? e de då sen i somras nääh d kan du inte mena alex skärpning haha =) ha en bra helg me Johanna kram skaune

2008-12-06 @ 09:24:26
Postat av: Alex

Hahaha, kanske var att ta i att jag inte städat sen i somras men det är lite stökigt. Men Leo-pojken har fått städa som tack för att han bor här. Det sista var på skoj kanske jag bör tillägga för att undvika missförstånd.

2008-12-06 @ 11:21:03
Postat av: DG, farsgubben

Efter att ha powerstapplat 30 min och läser om LEO blir jag berörd över norrmännens 3 av 4 världscuppssegrar idag. därför LEO är det tur för dig att jag är fågelvägen 14 mil från Gbg.

Nä, bli inte rädd LEO jag hade kramat nästan sönder dig, för efter svenskarna gillar jag er norrmän bäst. Seijern är vår!

Ett hej till dig Alex

2008-12-06 @ 16:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0