liten anka

Hemma efter långa 36 timmar. Anka med någon typ av formpressad potatis-kub. Inte mycket, inte jättegott men väl ganska dyrt. Sällsakpet styrde sina glada steg mot Lounge(s), där öl och drinkar avnjöts. Jag var faktiskt lugnast, enligt mig själv, utav mina utgångskamrater. Var oförskämt fräch imorse men tiden hann ikapp mig allteftersom timmarna gick och i slutet på dagen var jag inte så tuff längre. Men nu är jag på banan igen.

Imorgon vankas det hemflytt av Pär, dessvärre ska jag jobba och har lite ont i ryggen, annars hade jag jätte jättegärna hjälpt till.



Såhär rolig såg lilla ankan ut efter den var färdig, mmmm, eller..



Vet inte om varken jag eller Mr T ska vara glada över denna bild men så ser vi ut.


Kommentarer
Postat av: Linda...

sååååå fin bild på dig och tobbe....hälsa han så gott

2008-12-26 @ 22:51:25
Postat av: Marie

Önskar dig en God fortsättning...hoppas inte din jul varit lika intensiv o stressig som min...haha...men det har ju sin charm det också...kram!!

2008-12-26 @ 23:15:51
URL: http://emilbenjamin.blogg.se/
Postat av: Stefan

Inte mycket mat till en stor grabb det,

samt kan man förstå att det var "dyrt" men inte "mycket" och då får man mätta magen med lite biiirrrra.

Men du såg väl nyktrast ut på bilden men vem vet den kanske ljuger!!! eller var det tidigt på kvällen kanske.

Hadeeeee ALEX

2008-12-26 @ 23:38:11
Postat av: Anonym

Du kan va nöjd.. men tobbe kan ifrågasätta sin frissa...

2008-12-27 @ 12:24:53
Postat av: Linda Sthlm

Du är ju snygg som vanligt. Vilken sängkammarblick! ;)

2008-12-28 @ 20:20:29
Postat av: Ann

Hejsan!

Måste säga den där Mr T är väldans lik en ung Hugh Grant:))

Kram och Gott nytt år!

2008-12-30 @ 06:11:40
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0