onsdag 2veckor kvar

Jag blir inte klok på mitt sömnbehov, spelar ingen roll om jag sover 5 eller 10 timmar lika trött vilket som. Fast jag ska nog vara glad att det inte är tvärtom, att inte kunna sova. Det måste vara en otrolig plåga.
Har buffé-ätit idag med Henriksson och Tobbe, mycket gott och jag fick den mindre sköna blodsocker rushen efter. Sen var jag inne i stan och fick inte en enda julklapp köpt, förutom till mig själv. Ett helt nytt träningskit som jag hoppas kunna använda snarast.
Har även druckit två (2) öl med en gammal klasskamrat på Victoria, borde inte känna av det imorgon.

Roligaste tidningsartikeln idag var att gais fått en ny tänare som är ajk:are och har en tatuering på det märket på armen. Låter lovande...eller inte.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Är nog lungt du har ju 2 veckor på dig! den är inte skön då kan man snacka om att man blir kallsvettig vid rushen men som tur det går över. Att man är trött i detta trista gråa ruggia vädret vi har nu.

Slötitta lite på reprisen av Kanal lokal från götet i kväll vilka satt inte där i studion om inte det nya göteborgska paret Anette & Richard så lovely.



Buffe alltid bra då kan man ta det man gillar toppen!



ha en fortsatt bra kväll trots alla tråkiga inlägg av vad hon nu heter!! skit det samma.



tack för dina härliga/kluriga bloggar

2008-12-10 @ 23:11:44
Postat av: Anonym

Usch för AIK!

2008-12-10 @ 23:12:52
Postat av: Alex

Hej Stefan!

Tack för dina kommentarer. Alltid välskrivet och trevligt. Jag hörde oxå talas om radion...

Det stör mig att folk tror sig kunna skriva vad dom vill bara för att dom är anonyma. Men nu skiter vi i dom och kör vidare. Ha det tills vi "hörs" igen!

2008-12-10 @ 23:32:32
Postat av: Nellie

Läste du tidningen "söndag" från helgen? Vad fin johanna var som modell :) blä på både gais och aik, lovande lät det ja ;)

2008-12-10 @ 23:34:33
Postat av: Daniela

Här är en med sömnproblem, och du ska skatta dig lycklig precis som du säger. Det är förjävligt att inte kunna somna...



Du har möjlitvis inte släkt i Utby? Du är väldigt lik en jag känner...

2008-12-10 @ 23:59:12
URL: http://neliz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0