Rå vitlök , rå citron...

Hemma igen efter en lång helg, den här gången löpte tågresan på utan några försvunna platser. Lyckades faktiskt att somna en sväng. Det känns alltid bättre att somna när man ska till en endstation än när man ska hoppa av någonstans på vägen.
Börjar vänja mig vid den nya hårfärgen. Här helt glömt att tacka Nilla för racerklippningen hon gjorde på mig. Jättebra och så fort att jag inte vågade blinka.

Trodde jag skulle vara oövervinnerlig mot förkylning men nu har jag trillat dit. Det började som en rinnig näsborre men nu är hela näsan ockuperad. Vitlök och min egna lilla huskur som har funkat tidigare.Rå vitlök , rå citron, gullök med kaviar upplagt på ett knäckebröd. Det dödar allt och alla även magen, inte han i programmet.

Hittade ett gäng biobiljetter som går ut 31/12-08, ajaj inte mycket tid att vifta på. Jag som aldrig går på bio, kanske en film var 5:e år om man slår ut det på min totala livstid. Hoppas det kommer massor av filmer jag vill se till julen och att jag har tid att springa iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0