Tidiga julklappar

Idag började dom komma, dom tidiga julklapparna. Johan min lille arbetskompis köpte detta fina örngott till mig. Han tycker jag är så gammal att jag inte är som en pappa för honom utan till och med som en gammal skön farfar.Har nästan aldrig varit så sugen som nu på att bädda rent




Nästa fina julklapp var från Mackan, fyra trisslotter. Kan inte tänka mig att det inte skulle vara vinst på alla fyra. Kanke 4*25000*25, hade smakat mumma.

Tobbe "Ronja" "Mowgli" Junkovich, gör imorgon sin sista dag i boutiqen. Redan saknad, såhär mysigt hade vi det förra fredagen. Kladdkaka och Champange!



Tveksamt vad helgen har med sig för spännande aktiviteter, om detta ber jag få återkomma.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Nä ska han sluta? Han som alltid är så glad i butiken! :(

2008-12-11 @ 23:23:22
URL: http://neliz.se
Postat av: Stefan

Trevliga arbetskamrater och polare du har!!!

Idag det din dag är då det Alexander dag är, ha en bra dag!!! och tack för din credit om kommentarerna.



Hade//

2008-12-12 @ 08:18:46
Postat av: Den smarta

Hej snutteplutten!



Så lilla gubben har fått julklappar, din tomte kommer tidigt den....



Vid lite koll på din blogg så måste jag säga att det är inte många fan du har. Inte mycket till inlägg. Tillhör du "gruppen för inbördes beundran" alldeles själv? Ensamt måste det vara att sitta och prata med sig själv här på bloggen. Kollar man överlag så är det allt från 0 till max 8 inlägg du har men en har du i alla fall fått fart på och det var den där geniet jag blev inblandat, då gick det i höjden direkt. Jag kanske skulle ha en egen blogg, de verkar ju mer intresserade av mig än dig. Jag skulle nog göra succé med min intelligens och mina projekt och forum etc. Eller vad tror du "gullet".

Såg att det var likadant på J:s blogg, det sköt i höjden direkt där jag var inblandad.

Tänk att man kan bli så känd som jag bara över en natt. Helt otroligt. Inte illa pinkat eller hur? Jag är nog en riktig affärskvinna.

Vad är det för en skum typ du har på din sida som kallar sig för "moster". Är det du själv som gjort inlägget eftersom hon inte kan skriva sitt förnamn i alla fall. Finns ju ett inlägg i Johannas också så därför börjar man ana ugglor i mossen. Det kanske finns fler inlägg i era bloggar som är gjorda av er själva.

Tala om vem som är störd.

Jag haft så himla kul de här dagarna och skrattat så jag kiknat åt hur patetiska du o J är som föll direkt och började försvara er mot inläggen och då förstår man direkt att man trampat på ömma tår och träffat mitt i prick. Hon pratar hela tiden om att jag är bortgjord och att jag blev helt nerröstad på hennes sida... Vem är jag bortgjord för??? Det var ju det som var meningen och hon tyckte hon var smart när hon kom på mig. Jag har förresten hittat en kompis på J:s sida han höll faktiskt med mig och jag vet att det finns en hel mängd med människor som gör det också fast de inte skriver och är inne här. Folk är rätt trötta på mediakåta "svenssons". Ska du vara med i reportaget i helgen också. Är det Hänt extra då eller, det är ju så seriöst.



Snälla, söta, lilla du kan du inte lägga ut detta inlägg, jag vill så gärna ha lite roligt igen... Jag vill också att folk ska säga att jag är underbar, sötaste och snyggaste som finns i hela världen. För jag är verkligen det. Jag har inga rynkor som J än och absolut inga stora hängande påsar under ögonen...



Snälllllaaaaa..... jag är desperat..... du kan väl hjälpa mig med detta söta lilla Alex.... jag är ju ditt största fan.... du får ju ett gratis inlägg i alla fall och höjer siffran lite..... snällaaaa söta rara....

2008-12-12 @ 09:06:00
Postat av: Ellebelle

Du måste berätta vad det blev för utdelning på trisslotterna sen! :)

2008-12-12 @ 10:08:11
Postat av: Anna

Grattis på namnsdagen :-) Hoppas att du får en bra helg med eller utan Johanna. Kram Anna

2008-12-12 @ 13:54:32
Postat av: Jenny

Grattis på namnsdagen!

Hoppas du får en bra Lucia-helg!

2008-12-12 @ 16:12:55
Postat av: Forza ÖIS!

Hoppas det går bra utan Tobbe ändå! Lycka till i Nordstan.



Och till Alex, eftersom du och jag är gamla ÖIS:are från barnsben så har jag faktiskt bokat in säs. premiären nästa år till oss!

2008-12-12 @ 16:16:21
Postat av: Alex

Ett mindre missförstånd har skett här, jag håller ju INTE på "sällskapet". Bara Blåvitt gäller. (Morgan)

2008-12-12 @ 16:59:54
Postat av: Sofia

Grattis på namnsdagen! Hoppas du får en mysig helg! Kramar Sofia

2008-12-12 @ 21:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0