tvätt

Imorse insåg jag att alla kalsonger, strumpor och tröjor börjar ta slut, dvs jag får börja plocka från andrasorteringen. Tog en rövare och sprang ner och tittade i tvättstugan om det var så att det fanns en tidig lördagstid, inte oväntat fanns det ingenting. Kanske inte oväntat med den framförhållningen.
Tror det var i våras som jag senast bokade en tvättid, brukar tvätta på kvällen/natten när man inte får tvätta men det är garanterat ledigt. Känns lite lagom busigt att tvätta och hänga upp kläderna för att sedan hämta upp dom på morgonen innan första tvättid bärjar.
Ringde precis Jonny för att stämma av läget inför kvällen men han tryckte upptaget, antingen är han vansinnig på mig eller, mer troligt, så pratade han i telefon, mer troligt.

Kommentarer
Postat av: elin-gbg

Vaken redan? shit... shit... :) framsteg... haha...

jaja berätta lite vad som händer i helgen då?

Puss o kram!

2008-12-05 @ 10:40:45
Postat av: Katatonia

hahaha!! :)..Jag är glad att man har en egen tvättmaskin, då slipper man springa och passa tider..Då tvättar man när man själv har lust ;)..hehe!

2008-12-05 @ 10:44:07
URL: http://looveandpeace.webblogg.se/
Postat av: Lovisa

Duu, jag har alltid funderat.. eller ja sen Ensam Mamma söker började, att heter du Alex eller heter du Alexander men du kallas alltid Alex? Ge mig svar så jag slipper tänka på de något mer tack. Haha

2008-12-05 @ 13:10:54
URL: http://lovisabengtzen.blogg.se/
Postat av: Alex

Hej Lovisa!

Jag heter Alexander men dom flesta brukar sluta säga det och gå över till Alex. Men jag pressenterar mig med hela namnet. Det är bara min kära mor som alltid sagt Alexander.

Hoppas svaren stillar din nyfikenhet ;-)



/Alexander

2008-12-05 @ 13:57:09
Postat av: Alex

Hallå Elin!

Jag är ledig i helgen så jag hoppas hitta på en massa roliga saker. Återkommer med info snart.

2008-12-05 @ 13:59:10
Postat av: Daniela

Här är en till som måste tvätta...fyfan.... Jaja that's life. Tur var så har man egen tvättmaskin.

Kom hit så kan du få tvätta hur mycket du vill :P

2008-12-05 @ 14:25:37
URL: http://neliz.se
Postat av: Birgitta

Det verkar som att du är ledsen för något. Inte så glad allafall. Johanna verkar alldeles för upptagen av annat utom kärlek, tycker jag. Du är värld all kärlek i världen. Hoppas du finner detta. Kramar

2008-12-05 @ 18:37:06
Postat av: Alex

Birgitta:

Jag är absolut inte ledsen, tvärtom är på mycket gott humör. Har bara inte riktigt hunnit vila ut ordentligt. Tycker verkligen inte att Johanna är FÖR upptagen.

Tack för din omtanke! :-)

/A

2008-12-05 @ 20:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0