bowlinggrepp

Kom på, med lite distans till det hela, att juldagen är ett j**la dräggslag. På aveny låg det folk och krossat glas, folk var sjörövarfulla och stökiga. Har inte upplevt juldagen som så stökig innan, helt i klass med nyår och midsommar. Den naturliga tanken är; har Alex gått och blivit väldigt vuxen..? Eventuellt är det på det sättet, efter dryga 10 år in the game är det nog inte en helt ovanlig känsla.

Nu ska jag jobba lite till och sedan värma upp mina bowling fingrar och ladda strupen

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Mmm...jag har slutat att gå ut på Juldagen, just av de orsaker du nämner. Förr var det riktigt trevligt att gå ut i juldagarna, men nu vet jag inte vad som har hänt :/ Bättre att bjuda hem lite vänner på trevligheter istället...eller SE TILL att BLI bjuden!! xp

Ikväll ska jag iallafall på riktigt röjarparty och DET ska bli sååå kul!! Sedan blir det lugnt fram till Nyår ;)

Önskar dig ett Gott Nytt År!!!

2008-12-27 @ 14:14:30
Postat av: Alex

Får ta fasta på ditt koncept. Då har du och jag samma upplägg fram till nyår.

2008-12-27 @ 18:49:00
Postat av: eleni

Hej Alex...

Vad händer hos dig på nyår då? =)

Kram från götlaborg :D

2008-12-28 @ 11:31:27
Postat av: Alex

Hej Elani!

jag har faktiskt ingenting planerat till nyår. Det brukar lösa sig med tiden..



/A

2008-12-28 @ 15:28:56
Postat av: Suzanne

Kom till Linköping och fira med oss!!!! :P

God mat och dryck och utsökt sällskap!!!! ;)

2008-12-28 @ 20:59:24
Postat av: Alex

Tack Suzanne för inbjudan!

2008-12-29 @ 12:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0