Lite musiktips ...

Lite musiktips i dessa juletider har efterfrågats, tänkte knåpa ihop några. Detta är bara min egen musiksmak men om det är någon som är lik mig kan det vara bra ideér.

Monster Magnet: Powertrip. Riktigt bra tung powerrock.
The Hellacopters: By the grace of God. Kärleksbandet, köp vilket som helst av dessa gossar.
Dr Dre: The Chronic. Gamla skolans hip hop.
Ulf Lundell: I ett vinterland, Club Zebra. Vinterland är även en mysig julskiva som räcker fram till våren. Zebra håller alltid.
Dimmu Borgir: In sorte diaboli. Symfony dödsmetal, faktiskt lite skön julfeeling över den. Släck ner hemma och njut.
Helloween: The Bets, The Rest, The Rare. Sista låten Keeper of the seven..13min njutning
Pantera: Vulgar Display of Power. Tungt, argt och alldeles alldeles underbart
Christian Kjellvander: Introducing... 2003. För hemmakvällen

Så, några tips, fler kommer.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu är jag väldigt nyfiken på när del tre ska komma.....

2008-12-11 @ 12:33:10
Postat av: Fia-Mia

Tack snälla för tipsen!



Monster Magnet låter bekant, The Hellacopters vet jag att han har några av. Jag ska lyssna på dom andra tipsen men Ulf Lundell går nog bort....visst har han gjort endel bra men det är ingen favvo.

Jag håller utkik om du kommer på någon mer att tipsa om:)



Ha en bra kväll!

Fia-Mia.

2008-12-11 @ 15:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0