skavsår

Man vaknar på morgonen med skavsår på tummen och träningsvärk i rumpan...vad här hänt. Bowlingens baksida! Jag inledde bowlingen mycket bra, tror 128 poäng. Detta är inte bra för fortsatt spel, mitt ego blir alldeles för stort, för sedan gick det riktigt väldigt mycket utför. Skrapade ihop 303p på 3 serier. Men men, allt handlar om att vinna och kan man inte det får man se till att falla med bowlingklotet högt.
Förutom allt annat roligt vill jag framhålla ett litet tilltag av Eckan, att köpa en lättöl till Erik som inte märkte någon skillnad. Då är man verkligen en riktig ölkännare.

Det blev en ganska sen hemkomst men såååå skönt att inte göra så mycket idag. Har suttit och tittat på lite klassisk längdskidåkning under dagen, blir sugen på att åtminstone få se lite riktig snö någon gång. Nu blir det väl ett väldigt snöande och jag får äta upp att jag ville ha lite snö.

Ikväll ska jag iväg och äta tacos och avnjuta en film

Kommentarer
Postat av: K

Alltid kul med bowling. Synd att man inte kan göra de ofta. Händer väl varannat år. Hehe. Hoppas du har det bra.

2008-12-28 @ 21:13:35
URL: http://mammamedtvabarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

träningsvärk i rumpan av bowling? xD har jag aldrig fått haha.

2008-12-29 @ 00:05:32
Postat av: Alex

Haha, nej det är inte många som får men jag går ner oooootroligt djupt när jag spelar. Nästan så knäna släpar i backen

2008-12-29 @ 12:07:33
Postat av: eleni

Vart i göteborg kan man få träffa ett charmtroll som Alex då? =)

Hade varit mysigt o se en glimt av dig. =)

kraaaaaaaaaaaaaaaaaam från halvgrekeeeen =D

2008-12-29 @ 12:31:54
Postat av: Anna

Du får gärna komma o hälsa på mig om du vill ha snö...;) Här är det vitt och minus femton grader..bbbrrr

2008-12-29 @ 17:30:51
Postat av: Alex

Hej Eleni!

Jag är lite överallt, ibland ute ibland inne, du får hålla utkik ;-)så kanske vi ses.



/A



2008-12-29 @ 21:15:36
Postat av: Alex

Tjena Anna!

Tack för din inbjudan, får ta med mig skidorna och mössa. -15grader, var är det så kallt..hm

2008-12-29 @ 21:18:23
Postat av: Lovisa

Jag fick en chock när jag kom och såg dig gå framför mig i Göteborg när jag var där för ettag sen.. Tur var kom du i min vagn på tåget! :DD

2008-12-29 @ 22:57:34
URL: http://lovisabengtzen.blogg.se/
Postat av: Malin

Träningsvärk i rumpan tyder på att du håller den i form iallafall. :) Mig hade ni lurat hur lätt som helst, jag hade säker blitt onykter också. ;) Hoppas du haft en fin kväll!

2008-12-29 @ 23:26:27
URL: http://onormalins.blogg.se/
Postat av: Choklarsson

Haha, bra kämpat! Träningsvärk i rumpan brukar man få av badminton.

Gott Nytt År på dig!

2008-12-30 @ 10:54:57
URL: http://choklarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0