nu börjar det

Nu börjar det kännas att julen lackar, stressade storhandlare och ett julkigt regn faller över stan. Men på julafton är allt glömt och till och med bruna bönor smakar nästan gott. Nu är det bara att komplettera alla inköp.

Kanske lite fegt att komma med en profetia såhär i efterhand men det som händer/hände i rosengård hade jag på känn redan när det var liknande saker på g nere i frankrike. Dessvärre är det så att sånt där sprids som bakterier i luften. Aten hann komma emellan också. Tror nog inte det dröjer alltför länge innan det kommer till övriga städer i sverige. Naturligtvis hoppas jag att jag den här gången har fel.

Kommentarer
Postat av: god

tråkigt att du inte publicerar alla kommentarer som kommer in:(

2008-12-20 @ 18:40:25
Postat av: Ellebelle

Kommer det ingen " del 4 " eller " del 5 " snart :D ( fortsättning av bakom kulisserna av programmet )?

Hoppas du har en bra kväll!

2008-12-20 @ 22:21:39
Postat av: Kristin

Hej! Jag måste bara önskar dej en riktig God jul och gott nytt år. Och önska dej lycka i framtiden. Tråkigt det som hände med dej och johanna. Jag har följt både din och johannas blogg.



Kika gärna in min blogg och lämna ett avtryck



Kramar kristin

2008-12-21 @ 08:04:51
URL: http://mammamedtvabarn.blogg.se/
Postat av: Alex

god:

Ja det kan tyckas lite tråkigt att jag inte tar med alla. Jag tycker bara att en del inlägg inte tillför något, även om ditt var ok valde jag att inte ta med det av olika anledningar. Jag vill inte ha någon smustkastnings-kampanj på bloggen. Men jag läser alla inlägg och dom går mig inte obemärkt förbi.

2008-12-21 @ 10:50:02
Postat av: Alex

Ellebelle:

Klart det kommer fortsättning på allt, om inte annat för din skull.

2008-12-21 @ 10:51:33
Postat av: Ellebelle

Hej Alex!

Gulligt sagt av dig och kul att det blir fler uppdateringar om sommaren :D Ser jag fram emot.

Ha en fin 4e advent nu!

2008-12-21 @ 12:25:59
Postat av: god

Tack för att du tog dej tid och förklarade. Jag förstår! Förstod ännu mer när jag kollade Johannas blogg och såg hennes förskräckelse över att du "tillåtit" vissa kommentarer publiceras (vilket jag inte förstår riktigt, ska inte folk få komma till tals på ens blogg, även om det inte alltid blir bekvämt). Du behöver inte publicera detta heller. Ville bara säga att jag förstår varför du gör som du gör.

2008-12-21 @ 22:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0