bort med lampan från listan

Nu har jag ställt in min önskan om en ljuslampa, efter tips från läsare och efter att gjort lite egen research kom jag fram till att jag lika gärna kan spela in fågelkvitter på mobilen och tända min lågenergilampa. Smart!

Sverige är bra litet ibland, idag är jag i Borås och när jag är inne i tre butiken kommer Sofia in. Hon bor ju fasen i Stockholm! Vi skulle träffats i Gbg i lördags men vi gick om varandra och nu träffas vi i borås av alla städer.

OBS OBS OBS OBS OBS OBS! Vi är vänner, hon var nere med sin pojkvän. Inga frågor på det.

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej Alex!

Nu blir jag lite nyfiken... ;)

Vem är Sofia??? (Kanske har missat något?)

2008-12-17 @ 15:07:07
Postat av: Anna

Sofia???

2008-12-17 @ 16:10:53
Postat av: Alex

Hahaha, inget där. En gammal tjejkompis "bara". Hon var här med sin kille som skulle köpa bil här nere.

2008-12-17 @ 16:32:45
Postat av: Sara

Sofia? Tell me more ...

2008-12-17 @ 16:33:00
Postat av: Stina

Hoppas att ni får en bra jul du och Johanna =)

2008-12-17 @ 16:36:48
URL: http://www.hanky,se/imnotyoursister
Postat av: Marie

Alltså jag blir sååå trött...var bara tvungen o gå in o kolla kommentarerna..o vad ser man...jo...men jösses vem är nu Sofia..men guuud nu blir jag sååå nyfiken...ska man skratta eller gråta eller??? Att folk bara orkar bry sig...haha!! Kram på dig!!

2008-12-17 @ 17:51:55
URL: http://www.emilbenjamin.blogg
Postat av: kristin

Bara för att man träffa en tjejkompis behöver inte det betyda något. Eller? Nej fortsätt med det.



Du har johanna och johanna har dej.



Måste bara säga att ni är jäkligt snygga ihop...



Kramar kristin

2008-12-17 @ 20:35:39
Postat av: Moster

Hej Alex

Jag förstår ditt intresse för väckarklockor av olika slag - med tanke på de "vrak" som du och bror din lämnade efter er för så där 20 år sedan i stugan. En finns kvar av nostalgiska skäl (inplacerad "bröllopspresent", när det begav sig - och aldrig återlämnad, ha,ha). Den andra går fortfarande att använda, om man pysslar om den extra och exakt. Det där med väckarklockorna var ju - som med en del annat hyss - "the same procedure as last year".

Kan trösta dig med att när man blir pensionär, kan man helt sonika bestämma sig för att sova tills man vaknar (det är en mänsklig rättighet). Enda undantagen är förstås om man ska ut och jaga julklappar till syster- och brorssöner och -döttrar. Då får den lilla ilskna ringa.

Klokt utfunderat att det går lika bra att spela in fågelkvitter i mobilen. Om man nu vaknar till fågelvitter. Skulle rekommendera en gök - den ger ett mera bestämt anrop. Ho, Ho - hoppa upp nu !!

Kram och ha det bra i din jäktade juletid.

2008-12-17 @ 20:40:01
Postat av: Tess

hahahaha han skriver inga frågor på det å ändå frågar ni...helt otroligt. hahahaha

2008-12-18 @ 00:07:26
Postat av: Katatonia

haha xD..

2008-12-18 @ 08:35:09
URL: http://looveandpeace.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Vilka jävla nötter det finns alltså!!! Får en kille inte ha tjejkompisar? Jag kräks på er fördomsfulla äckel.... blää

2008-12-18 @ 09:47:07
URL: http://meandmylittleboy.blogg.se/
Postat av: Helen

jadu marie!

Du verkar ju inte vara sådålig på att bry dig du heller, eftersom du läser och kommenterar andras frågor och funderingar. Försök kom på nå´t eget i stället för att gnälla på oss som ställer hövliga frågor. Förmodligen är du lika nyfiken som vi andra, men när Alex nu redan har svarat, så passar du på att försöka samla pluspoäng hos nämnda kille genom att tycka att vi andra är sååååååååååå jobbiga.

"Att folk bara orkar bry sig" skriver du, vad är det du själv gör då? Bryr dig kanske...

2008-12-18 @ 10:05:19
Postat av: Marie

Ja du Helen...för det första så försöker jag inte samla några pluspoäng..för det andra så är jag inte det minsta nyfiken...jo på en sak...era kommentarer...för det enda ni verkar bry er om så är det om Alex träffar Johanna...var han befinner sig på helgerna...om han "råkar" träffa någon annan tjej...ja då måste ni genast ha reda på vem denna tjejen är...sjukt anser jag!!! Jag läser denna blogg för att jag har följt Ensam mamma söker från start...jag läser inte av ren nyfikenhet utan jag läser för jag gillar att läsa andras bloggar...har själv en blogg...sen vad dom sysslar med för övrigt det skiter jag fullständigt i...sen att jag kommer emd en kommentar lite då o då...det har ingenting med pluspoäng att göra...eller nyfikenhet jag säger bara vad jag tycker o tänker...o till skillnad från vissa här tydligen så står jag för det också!!! Sen är det upp till Alex själv vad han anser är nyfikenhet eller samling av pluspoäng...plus att han förmodligen alldeles själv kan avgöra vilka kommentarer han vill lägga in här// Ha det gott!!!

2008-12-18 @ 21:40:44
URL: http://emilbenjamin.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Haha, vilken billig och smart uppfinning! :D

2008-12-19 @ 00:27:46
Postat av: Sofia

Haha!Nu kommer svaret... Jag och Alex har känt varandra i 4 år och träffades genom gemensamma vänner i Götet. Alex är en underbar vän och vi har sjukt kul ihop. Men för att stilla er nyfikenhet så är vi "bara" vänner ;-) Grymt kul å träffa dig Alexgubben. Hör av dig när du kommer till Estockholmo, så ska vi bli fulla och gå på Lush ;-D

Ps.Jag längtar efter att Alex träffar en grymt bra tjej, för han är bra. Det vet jag.

2008-12-20 @ 12:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0