:-)

idag är jag glad gubbe. underbart väder, trots att jag står inomhus när jag egentligen borde legat på ngn strand och boostat mitt pigment. trots att jag misskött mig på jobbet kom lönen och det var rea på Pondus och jag införskaffade mig lite sköna kläder. Bla ett par vita läckra Fred Perry skor i strl 44, ngr tröjor och ngn form av jacka.

Har satt nytt rekord i onyttigheter den här veckan. I tis McD, ons Max Slim-mål med morötter, tor samma Max-mål+en babbe-rulle OCH idag kom den 3:e Slim-målet med morötter på lika många dagar... skål vad bra gjort. Nu blir det bark och vatten i tre dagar.

Nu är det ledighet som gäller ett par dagar blir nog  en Maiden konsert imorgon. på med en gammal konsert t-shirt från -87 så kör vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0