9-0 (5-0)

då missade man yttrligare en match med blåvitt, snart är jag utesluten ur MHK..får ta igen i höst. kan inte nog nämna kanske en av dom bästa killarna jag känner Mr 1000%, var bara tvungen att få med honom.

känner oxå att jag saknar mina vapenbröder J-boy och kryckan, men det verkar som vi ses igen. J-boy har lagt ut en liten brasklapp om att han kommer ner 2/8 för att kolla IFK-MFF, det är en lördag..say no more. J-boy som förövrigt hade sin första bortamatch i malmö..

imorgon verkar det bli ett besök på IKEA, har knappt varit där sedan jag flyttade hemifrån 1999. min lilla "dotter" fyller 3år imorgon. Alex ska komma ihåg att köpa ngt fint till dig och din syster.

veckans program kan bli intressant. jobba, IKEA, eventuellt montera, kalas, ledig, träffa Eckan, träna, kanske ngt annat, barnkalas, Iron Maiden, städa, bada...kanske kommer på ngt mer.


Kommentarer
Postat av: Andreas "Kryckan" Hansson

Risken finns att du missar matchen den 2/8 oxå tyvär:)



Vilken grej med Ikea, börjar nerverna spöka nu he he

2008-07-24 @ 00:03:27
Postat av: Charlotte

glöm inte av att du ska lunch med mig i morgon också, det viktigast av allt ju ;)

2008-07-24 @ 22:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0