back on track

ett jäkla hoppande hit och dit. Kom hem igår, kastade i mig lite mat och på med matchtröjan och vagnen till valand. Varmt som bara den, jag har under sommaren ännu inte funnit en lagom temp..dålig på att anpassa sig kanske. Hur som, ner till gamla harrys och jävlar vilken glädje hela MHK med familjer. Den nyförlovade Tallroth stod och smuttade på en öl ingen vanlig syn nu för tiden.. annat var det förr. Alltid redo för fest spelade ingen roll vad det var för veckodag. Jätteroligt att se så många kompisar innan och under matchen, har ju inte kunnat vara på aå många matcher som jag önskat under sommaren.

På lördag är det MFF som kommer på besök och dom ska åka hem väldigt besvikna efter 90min på Ullevi. J-boy har planerat att ta sig upp från skåne för att se på festen, mycket glädjande! Efter matchen ska jag åka ut till Pär som har ett 30års partaj. Har på omväger blivit varse att det är jag som ska fixa present till honom, hm.

I´ll be back

Kommentarer
Postat av: Baby Blue

Ehm. Du skulle inte kunna köpa present till mig någongång???? Så jävla DÅLIGT! Jag har så mycket känslor för dig och så ba... nähä. Ingen ros. Inga sexiga underkläder, ingen choklad och inga sura S. Inga pralliner, inga Center eller Plopp, inga dildos och för lite porr. Jag fick bara chips!

2008-07-31 @ 20:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0