hemma igen igen

svårt att hålla ett konstant flöde på inläggen som synes men jag gör mitt bästa för att stilla allas begär. Svenne-semester-sjukan har drabbat mig, för mycket alkohol på ledigheten. känner mig helt slutkörd, har svårt att tänka mig att det skulle bero på åldern.
nu är jag tillbaka i hemmet, ska bli skönt att sova i egen säng i brist på ngn annans. en sak avbockad på årets agenda, jag har badat!! skönt att kunna visa upp att vinterns uteblivna träning inte lönat sig. sött och kallt var det iaf.

lyckats med bedriften att fucka upp min länge framemotsedda gotlandresa med Bergslslagshunkarna. missade att fixa semester med Mr 166%. känns bra surt eftersom det inte bara kommer drabba mig. Göteborgsveckan är ju bra mycket fränare än stockholmsveckan, mer fisk och renat än rosa bubbel. ibland är jag så snurrig att jag glömmer allt.

over an out, är snart på banan igen

just det, vem är [email protected]?? inte den som skickade sms:et iaf, men det var kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0