om gud finns, varför hjälper han mig inte

jag hänger mig snart i dammsugarslangen!! nu har jag styrt upp så att världens bästa kille Marcus "1000%" ska jobba för mig när jag klantat mig och inte tagit semester men problemen slutar inte grina mig i ansiktet. Gurkan har hoppat av och nu sitter vi/jag utan bil upp till Nynäshamn, båten går 10,40 imorgon. jag har lovat skjuts åt Långhårs-Simon men bilen kommer inte att rulla. får plocka fram Bettan. kommer aldrig komma upp dit..

hjälp!! ngn som har en helikopter stående och kan flyga upp..?

en del saknar man mer än andra..

Kommentarer
Postat av: Andreas "Kryckan" Hansson

Det är nog inte meningen att du ska till Visby och spruta champanage..

2008-07-24 @ 00:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0