skevt färgval

vet inte hur många som tänkt på valet av färg som jag haft på bloggen..ni som gjort det hoppas ni glömt och ni som inte sett det glöm det.
då börjar det dra ihop sig, jag lämnar ännu en gång min stad för att åka "bort", får se hur länge, har inte bokat ngn returesa. Hoppas ingen annan heller gjort det.
Igår kom anledningen till att jag inte gillar att hänga på Liseberg, hade jag åkt skiten hade den garanterat rammlat ner, man får försöka att välja sina tillfällen att kasta in handduken. Inte dax för Alex ännu. lyckan för dagen är att ta sig an tre-stegs-processen för att få vita skor rena, har kommit 2/3 in i det..tvättning av sula och ovansida är avklarade, snären och torkning är kvar.

Jag som hade hoppats på träning med Jr idag, men utan honom som hare är jag snart ett vrak, djupt ner. Badsässong 2008 verkar gå i stöpet men eftersom jag fått röda utslag på ena överarmen gör jag nog bäst att fortsätta men långärmat. ändå sjukt vältränad för att vara 30,5.. eller som Snake sa "Alex, har du ngn gång sett en såhär vältränad 34åring??" det hade jag inte då men jag hoppas ha gjort det om 3,5år.

Jimpo ringde från Yngwie konserten..lite avundsjuk är jag allt Jimbo. Packningsångest!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0