summering

japp! vilken j*vla lördag, jobbade och åkte direkt till nivå för att träffa upp min nyfunne vän Kryckan. när vi sitter där i goda ro dyker han upp som en gubbe i lådan, Olle. den mannen gick inte av för hackor, förutom att han höll på Hyrgryte, han var där med sin madame. vi passade deras platser medands dom var på toa, som tack för hjälpen fick vi öl och shots... ska börja passa folks pissestolar.
Redan där och då satte Olle standarden för kvällen, shots och öl. ett gäng ungpumor umgicks med oss..tror dom imponerades av min fylla och små ögon.. kan ev ha spytt på vägen hem.

i sön vaknades det med ordentlig sk blykeps, har gjort så ngr gånger genom åren men nu kan jag receptet för en snabb återkomst till livet..fråga mig så berättar jag.
Gurkan och jag var på Bitter och käkade min favvorätt, buffé. den här gången vann dom, eftersom jag hade nedsatt matintagskapacitet. Jompa kom över och kollade när jag packade.
Resa till Skövde med lokaltåg i klass två (2), säger som doktorn: "vet dom inte vem jag är???". minns inget mer av söndagen. måndag var jag ute och försökte springa vilse men efter 45min var jag tillbaka välbehållen. sen är det stora delar censur. men det känns som jag är tillbaka på dagis efter 24år, fan dom är på oss HELA tiden. gränsar till rockstjärna. gör bara ngt när dom säger till, maten fixas och man behöver inte ens ha med sig egen handuk. Ibland är livet undrbart!

glömde hälsa till lill Anna, men efter påtryckningar gör jag det nu. wait and bleed baby, vi gifter oss på måndag. OK??

PS. JonnyBoy på trean sket i matchen igår trots lån av mitt årskort. Jävla smålänning!! ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0