rubriker ska fånga läsarens intresse

då har man kommit halvvägs in i alkis-sommaren, öl med Nisse Nilsson och hans gäng. "räddningen" kom när Sälen och hans bättre hälft dök upp ;-) Sälen är den invandrade smålänningen som säger sig hålla på Blåvitt...vete fan hur det ligger till.
Efter att min norska städerska städat upp hos mig kunde jag äta frukost på mitt eget köksbord för första gången på minst ett halvår.
Fan vad schtekigt att ta Bettan till hemköp och köpa köttfärs som sedan tillagades med omsorg och avnjöts med pasta. På grund av pressat schema får Yngwie J Malmsteens mycket intressanta spelning stå tillbaka till förmån för för för, ja vete fan. Pettersonskan tycker såklart att jag är en banger eftersom jag skyltatv med mitt intresse under en längre tid... dont hate the player, hate the game Jimpa!
Linda Bengtzing duade tydligen Kronprinsessan Victoria igår, gräv ner henne till axlarna och stena henne.

Kommentarer
Postat av: Jr.

Linda Bengtzing=Kolatorsk enligt säkra källor...

2008-07-15 @ 14:14:52
Postat av: Goofy

Jag kastar gärna den första stenen!

Jag menar hon hade ju dessutom mage att dissa Mulla i våras pga "lite halsont"...

2008-07-16 @ 13:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0