yes, no, neeej

kolla bibbi lever igen. snart drar jag iväg på min lilla semestertripp till Skövde. om någon saknar mig kan man kolla min livs-status här.

Börjar känna mig ngt nervös och börjar undra vad vesslan dragit in mig i. Frågan är om jag kommar tjäna ngt på det här ävenyret, absolut inte ekonomiskt iaf.

Min lilla sidekick Dr Ronja ringer mig från sthlmskärgård där han är iväg och schteker på en sleten finlandsbåt..not hot

Grämer mig lite att jag missar ngr fräcka Blåvittmatcher under min bortvaro, men som min stand-in kommer Johnny Sälen ta över min plats bland dom andra bösen i klacken. Hoppas du kan fylla min plats J-boy.

Jag gör ett avskedstal till Er:

Jompa och resten av min andra familj, kommer sakna Er! Brorsor från andra morsor, Orbis-boysen, hoppas ni inte slipar bort gaddningarna efter mitt framträdande. Lill-Jeppe hoppas vi kan trycka in lite träning snart, känns som magen hänger...på mig oxå. MHK som jag inte kommer kunna gå på matcher med på hela sommaren, vi tar igen det i höst. Gurkan vi drar och bränner i Visby under Göteborgsveckan. Dockan köket brinner fan upp snart..måste fixa..hjälp mig. Nisse Nilsson...Bibbi finns hos dig. Mamma, pappa, rick, jojjo med familj, krille med familj hoppas ni inte kommer skämmas alltför mycket.
Mina pojkar på 3:an uppe på gräddhyllan i Mulla tack för supporten!

.........................verkar som jag ska vara borta ett år eller för alltid....men icke.


Kommentarer
Postat av: Anna

Och vart är jag då? Förtjänar inte frugan ett avsked när du drar iväg till andra kvinnor?

2008-07-06 @ 17:12:08
Postat av: Jeppe

Skall bli underbart att följa Bibbis vidare äventyr...

2008-07-09 @ 19:22:56
Postat av: hemlig beundrare

verkar som om alex har flera frugor...

2008-07-10 @ 18:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0