alex dissar, gammal info

Hört talas om tidningen In Touch..? Inte jag heller förrän idag då ett nytt nummer fanns ute i butik. Hade jag inte blivit förvarnad om tidningens existens hade jag inte köpt den, ganska logiskt. Hur som, i den finns ett uppslag om "Ensam mamma-Alex dissar de övriga deltagarna", flitiga läsare av min blogg kommer inte bli särskilt chockade. Allt står ju redan här.
Bara citat från mina "hån" och "elaka kommentarer" om dom andra deltagarna. Så vill ni inte läsa ett halvsunkit skvaller-fanzine, med risiga andrahandsbilder på hollywoodkändisar och vill veta vad jag sagt är det bara att läsa mina tidigare inlägg. Inte ur någon synvinkel värt sina 29kr, 3,90euro eller 39NOK.

Rackarns snyggt skott och mål av Kongo-Kim nyss.

Kommentarer
Postat av: josefin

det är verkligen fånigt med B-skvallertidningar som krystar ur sig artiklar som de sedan överdriver.

det du har skrivit om de andra deltagarna är ju helt sant, och det är väl meningen att det ska läsas ur ett lite humoristiskt perspektiv? ;)

2008-11-19 @ 22:54:57
Postat av: Daniela

Nu har jag alltså läst alla inlägg sedan Juli (aw okey, kollat igenom dem ganska snabbt då, men ändå) Och din humor går ju inte av för hackor Alex! Helt underbar.



Du får bjussa på ett skämt när jag kommer förbi butiken nästa gång! (Med 2st abonemang och 2st trödlösa bredband så förtjänar jag väl nästan det?) ;)



Kramar, Daniela.B.

2008-11-20 @ 01:10:00
URL: http://neliz.se
Postat av: Andreas "Kryckan" Hansson

Ja dom försöker hela tiden hitta dom små detaljerna för att hetsa lite:) Men vi är goa vänner i alla fall vi 3 på slutet, om In Touch undrar :)

2008-11-20 @ 09:10:36
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Alex

Daniela:

Tack! Du är välkommen in så ska jag se om jag har ngt på lager, skämt alltså :-)

2008-11-20 @ 12:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0