Arne Anonym

Hehe, kommer hem lite senare än tänkt men också lite tidigare än tänkt. Tilda tycker jag är lik någon som heter/kallas Robin B. Vet inte hur han ser ut så det kanske är bra eller så är det inte riktigt lika bra. Men jäkla tråkigt namn om man ska bli en idol...han kanske ändrar sen när han blir idol.
Sedan var det någon som kallar sig Anonym, lite intetsägande namn, som tyckte något också. Precis så jag vill ha det, folk som tycker. Kom igen nu, bättre kan ni anonyma. Man behöver inte skriva in sin mailadress, även om det ger ett mer seriöst intryck.
Så ni kan vara lugna, jag kommer inte söka upp er som är anonyma i första taget ;-)

/Redan lördag

Kommentarer
Postat av: Miss E

Det blev en kompromissad kväll alltså, sjysst! :) Det är hellöjligt det där. Det är nå nytt d kör med i årets idol. Att skriva ut deras namn + första bokstaven i deras efternamn. Hmm vad e grejjen, att det ska se coolt ut? Konstigt... hur svårt e det o skriva hela efternamnet. Jag tycker dock inte att du e lik snubben i idol :P



Citat "Redan lördag" = snart söndag = ännu ett nytt avsnitt, snart!

2008-11-08 @ 00:57:47
URL: http://mydestinyismylife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alex

Är det alldeles säkert att du inte kommer att söka upp oss anonyma?? Kommer och kikar genom fönstern och så. Eller vill sova över.

2008-11-08 @ 01:06:44
Postat av: Pilla

Såg igår kväll att det började en ny säsong av Realityserien "Ultimate Fighting". Tv 4 sport, lite roligt, mkt blod var det;-)

2008-11-08 @ 11:11:26
Postat av: Anna

De skriver ju förnamnet+ första bokstaven i efternamnet för att det finns 2 Robin dööö!!!

2008-11-08 @ 13:59:00
Postat av: Noak

Tjena, Alex. Vad tycker du om grabbar? Är du bi?

2008-11-08 @ 14:28:50
Postat av: Alex

Tja Noak!

Beror på vad du menar med gillar..men så som jag tror att du menar. Nix!

Men det är kul att du frågar, kanske fel program att var med i så fall ;-)

2008-11-08 @ 14:56:52
Postat av: Gooy

Lika bra du kommer ut ur garderoben nu.

Jag ser ju varje dag hur ni grabbar står o kramas o tar på varandra i butiken.

2008-11-08 @ 15:04:55
Postat av: Katatonia

Alex du skriver inte i den andra bloggen så mycket! Kanske är smidigare att hålla sig till en blogg :P?



Fast jag kollar båda bloggarna så man inte missar något inlägg..Missade ju tyvärr den ocensurerade texten, så nu vill man inte missa mer spännande saker!

2008-11-08 @ 15:49:29
URL: http://looveandpeace.webblogg.se/
Postat av: Pernilla O Milo

då får bara mer o mer kommentarer verkar det som, Kul! =) få höra nu vart det du och JOhanna? Orka vänta tills söndag efter söndag då =) O vilken jävla avhyvling han den där norrläningen fick, lite väl kanske. Men varför finns inte sådär goa killar som du här uppe där jag bor? Jag har flera väldigt trevliga singelkompisar, dom skulle passa dig bättre än JOhanna tror jag minsann! =) Kram på dej.

2008-11-08 @ 22:10:50
URL: http://piii.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-11-08 @ 22:59:42
Postat av: Anonym

men ja är oxå en sån där trött sliten singelmamma..;)fast bara med ett barn:P

2008-11-08 @ 23:03:06
Postat av: Anonym

hej :)

2008-11-09 @ 17:05:47
Postat av: Noak

I så fall, Alex, tror jag att du har missuppfattad vad som menas med bisexuell. Hehe. Låt mig förklara för dig. Det betyder att man kan tänka sig att vara med både män och kvinnor. Dock inte samtidigt. Förhoppningsvis. Jaja, synd. :P Får leta vidare. PS. Du är inte lik Acne-Robin B. Kram.

2008-11-09 @ 21:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0