blodsmak

Bra timing idag, ledig och fint väder. Har varit ute och sprungit en sväng i slottsskogen med Jr. Blodsmak i munnen, typiskt bara för att jag inte tränat på ett par veckor så får jag rookie-syndromet direkt. Men nu är det mindre än 6 mån till uppställning på margretebergsmotet så nu gäller det att ligga i om släkt och vänner ska slippa skämmas ett år till.

Stress-tvättar för att snart kila ner till Tintin för lite fika, dammsuga och diska får vänta till kvällen. Roligast idag blir att jag ska till min syster Johanna, alla verkar heta Johannna, och hennes familj. Kan knappt komma ihåg när jag träffade dom senast.

Kommentarer
Postat av: Caroline

... irrar runt lite och hamnade här. Tänkte bara passa på att säga hej och hoppas att du får en bra dag! Tjingeling :)

2008-11-20 @ 12:49:03
Postat av: Moster

Alex

Var försiktig i kväll. Papparazzin jagar dig. Sätt på dig röda mössan, någon outfit som inte passar dig samt löparskorna. Spring upp till .... ja, du hittar. Risk annars att någon blaska får dig på löpet i morgon: ALEX HEMMA HOS JOHANNA. HAR REDAN KÖPT HUS I GÖTEBORG. I texten kommer du också att hitta bild och kommentarer kring dina hemliga söner.

Rickard säljer ju sin lägenhet, så varför skulle inte du och Johanna köpt ett hus - behövs ju för alla barn, katter och kläder.

Hälsa Johanna ! - ja, just nu syrran din och hela gänget. Ät mycket tårta, hälsa gossarna att de kan skicka julklappsönskelista via e-mail. Och kram till allihopa. Om du själv får julklapp i år eller inte vet vi ju först söndag kväll, Ha Ha !!

Släkten håller på dig i alla väder - vare sig det blir guld eller silver på söndag kväll. Vi skäms inte alls för dig. Om "kryckan" slog ner dig med kryckan - ja, då är han väl rätt vinnare. Tur att ni alla är vänner. Men silverglans är inte heller illa. Minns en september - nej oktober - på Lidingö.

Kram till hela tårtgänget i kväll

2008-11-20 @ 15:35:31
Postat av: Daniela

Ja visst har det varit kanonväder här idag!

Skulle också till slottsskogen men så blidde det inte.

Gott med fika! Ska nog ta mig en kaffe nu, kallt som satan.

Kram, Daniela

2008-11-20 @ 16:06:57
URL: http://neliz.se
Postat av: Fredrik

Intressant blogg, följer den fortlöpande. :)



På tal om löpning, gick inte midnattsloppet i Göteborg i somras? Följdfrågan blir om du deltog? :P



MVH Fredrik

2008-11-20 @ 19:29:32
Postat av: Alex

Hej Fredrik!

Tack för intresset. Jodå, midnattsloppet gick här ngn gång i början av augusti men jag hade inte tränat på i stort sett hela sommaren så jag kände inte riktigt att jag skulle göra mig själv rättvis.



/A

2008-11-20 @ 20:45:19
Postat av: Jonatan

Var det inte sommar-OS samtidigt som midnattsloppet? därför du inte deltog Alex?

Din vältränade kropp får Zeus att blekna..

2008-11-21 @ 00:06:13
Postat av: Alex

Jonatan:

Jo det borde stämma rent tidsmässigt med OS, förmodligen satt jag och kollade bågskytte när dom andra sprang. Min falska blygsammhet tillåter mig inte att bekräfta Zeus liknelsen.

2008-11-21 @ 00:13:11
Postat av: Ellebelle

Kom på en sak. Vad gav du till Johanna i födelsedagspresent i somrtas =) ? Att kryckan gav glassskålar fick vi veta då Johanna hade dem på bild i hennes blogg.

2008-11-21 @ 00:30:19
Postat av: Alex

Ellebelle:

Tycker inte min fina present till Johanna fått riktigt den credd som den förtjänade. Jag gav henne en sax i ett halsband av guld! Eller kanske inte riktigt riktigt guld men ändå.

2008-11-21 @ 10:37:51
Postat av: Anna

Vad fyndigt att du gav henne en sax i födelsedags present. Blev hon glad?

2008-11-21 @ 11:48:04
Postat av: Alex

Anna:

Visst var det smart..? Vet inte hur glad hon blev, ganska tror jag. Går ju alltid att smälta ner guldet..

2008-11-21 @ 12:08:08
Postat av: Anna

Ja, det var smart med guld saxen ;-) Vad söt du är. Visst går det smälta ner guldet, men det hoppas jag inte att hon gjort. Jag ser fram mot reprisen av EMS ikväll även att jag sett programmet. Sen är det snart söndag så man får se dig & Johanna tillsammans igen. Gud, vad söta ni är tillsammans och lyckost henne att få vara med dig :-) Kram Anna

2008-11-21 @ 13:47:52
Postat av: Ellebelle

Vad gulligt att ge ett smycke i present! =) Smälta ner guldet :P ... hmm har inte sett henne med smycket på dock, i programmet har hon ganska ofta ett svart band med två silverrunda hängen på.



Faktiskt, Jonnys present fick vi ju se i rutan å sen då Kryckans i hennes blogg. Men inte nåt smycka med sax, livet e bra orättvist ;) Men du kanske fått en annan form av credd för den du är av henne i form av pussar, kramar, hångel! Verkar än så länge som inte nån annan av grabbarna upplevt det ( iaf inte va som visats ). Återstå å se om det hetter till mellan henne å Andreas nu i sista programmet, men det skulle förvåna mig :P

2008-11-21 @ 15:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0