Johanssons skor=shit

Har köpt ett par Fred Perry skor på Johanssons skor, gick in och frågade om dom kunde smörja in dom en gång då vädret är som det är. Tanten/damen där vägrade hjälpa till, jag var tvungen att köpa en inpregneringsburk. Väldigt bra service! Har köpt flera par skor där dvs lagt pengar på deras slitna butik MEN det var sista gången jag satte mina skor där. Så lite hon hade behövt göra för att jag skulle fortsätta köpa skor där och även skokräm men nej nej, ingen hjälp där.

För övrigt är jag på gott humör. C U!


Kommentarer
Postat av: Korsåsbröderna

Och jag kom in på en telefonbutik och frågade om jag kunde få ett litet kontantkort, jag hade nämligen köpt en telefon av dem. Men jag fick inte ens lite skokräm...

Jaja, hursomhelst, vi har samlat ihop till en skokräm till dig som finns för avhämtning. Sigge hälsar!

2008-11-19 @ 14:39:05
Postat av: Alex

Tack för det! Man vill ju inte lägga ut dom stora summorna när man kan tigga sig till samma sak gratis..

2008-11-19 @ 15:13:39
Postat av: Anna

Ja det är konstigt, en del människor är felplacerade. Det är ju faktiskt ett serviceyrke hon har...



Lycka till på söndag!

2008-11-19 @ 15:14:23
Postat av: mallan

jag var in på konsum idag, köpte mig en mjölk. hörde me tanten/käringa i kassan om jag kunde få en pepparkaka på köpet eftersom det snart är juletid? men NEJ den gubben gick inte! ska då aldrig mer köpa mjölk där i deras sletna butik så jääla dålig service... heippa!

2008-11-19 @ 15:59:45
Postat av: Kim

Instämmer, så dålig service borde Johanssons inte ha men nu vet ju alla vi andra att i den skoaffären kan man inte räkna med något extra även om man är vipkund.

Alex, jag hade gärna smörjt in både skor coh fötter på dig...du hade blivit så nöjd!

Jag väntade på att få se dig barfota i söndags men jag var nöjd ändå för du är så charmig grabben.

Men hörru..jag vill inte se barfota gubbar på stan, typ "Ernst K". Jag vill se barfota killar i slitna jeans och keps. När jag träffade min kille kom han gående barfota på Avenyn i slitna jeans, vit skjorta och keps. Han är lång, vältränad, sexig och har stora välvårdade fötter, det är sådana killar jag älskar att se barfota. Finns inget sexigare än en snygg vältränad barfota kille med stora välvårdade fötter och glimten i ögat. Jag hoppas fortfarande på dig Alex och jag har spelat in avsnittet där du sitter barfota hemma i din soffa, vilken kille...

2008-11-19 @ 16:41:19
Postat av: Katatonia

hahahaha!!! What Can I Say?? LOL på vissa kommentarer!

2008-11-19 @ 17:17:09
URL: http://looveandpeace.webblogg.se/
Postat av: Tant

Gick in på Hemköp idag för att köpa havregryn och prickekorv. Blev bjuden på pepparkaka. Men fick ingen grön skokräm, som jag glömde att fråga efter.

Trots att dom inte är tankläsare tänker jag handla i denna trevliga butik, så länge den håller sig kvar.

Alex - fråga Korsårsbröderna om Sigge har mössan kvar eller om den är borttappad.

2008-11-19 @ 17:35:35
Postat av: Johanna Toftby

Men herregud vad är detta för kommentarer..? Inte ens direkt kul.

2008-11-19 @ 18:10:44
Postat av: Liisa

skrattar varje gång man läser din blogg tack för att du förgyller mina dagar med ett leende=)

2008-11-19 @ 19:34:20
URL: http://www.metrobloggen.se/liisa85

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0