Q&A igen

Tack så mycket för alla fina kommentarer! Jag är också väldigt nöjd med resultatet..
Fanns några frågor som jag har bra svar på.
Hur lång är jag? Den frågan är lätt, 190cm eller om ni vill ha det i meter 1.90 ;-)
Färgen på håret i frisörtermer? Johannas recept är följande: OBS! Rena grekiskan.. 50gram 4A + 5g 5Rm + 5g IBM "blått". 3% väteperoxid. Färgen är från Joico. Chokladigt sa frisörskan och absolut inget guld. En fin blandning blev det kan jag lova. Hoppas någon blev klokare av detta hopkok.
Om färgen på fransarna försvinner? Det brukar sitta i några veckor åtminstone.
Har två bröder men ingen av dom heter Philip, inte ens i mellannamn.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hej igen på dig

Att du var lång har man sett men så jädra lång trodde ja inte, du kunde ju bli en superbra basketplayer men det kanske du redan är eller?? eller du kanske har kört med annan sport!!!

Måste säga att håret och färgen passa dig riktigt bra, vet i katten om du inte ser lite yngre ut med trots att du inte är så lastgammal, ni såg great ut på korten hoppas du haft en skitbra helg med Johanna & barnen hoppas pepparkakorna inte blev brända haha!.

Tack för supperbra bloggar roligt att följa dessa

hade gött

2008-12-01 @ 10:21:44
Postat av: Anonym

haha nämen tack Alex, fattar precis blandningen! då ska jag utsätta min man för den! tack! kram frisörskan

2008-12-01 @ 21:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0