En sen toftig analys av söndagens stora tv-behållning. Kan inte annat än stämma in i kören av människor som tyckte att det såg jäkligt mysigt, familjärt och inte alls tillgjort ut när Peter satt med Ninas mamma och lade barnpussel. Jag ser det lite såhär, antingen sväljer man och låtsas som det var lika trevligt som det såg ut ELLER så säger man till kameralaget att, -"det här var ju ingen större hit, hoppas inte min eventuellt blivande flickvän är lika tråkig som hennes mor". Ser och låter ju bara extremt tillgjort ut att dom skulle haft trevligt MEN kanske var det kul när kameran slocknade. Sånt vet ju bara dom två.
Spånar på följande, tänk om Peter fick känslor för Ninas mamma och det blir något mellan Richards son och Anetts dotter, vilka bonus relationer det skulle bli.
Orkar inte ens kommentera Västerviks dramat, fortfarande helt öppet.

Kommentarer
Postat av: moster

Alex

Bloggar du från jobbet? Eller sitter du fortfarande hemma och käkar gröt - för att bli lång och stor. Det gör jag. Inte för att jag blir större, men det är nyttig och god morgonmat - särskilt om man lägger i ett par äpplen skurna i bitar. Hösttips till alla grötätare. Som pensionär är det en mänsklig rättighet att sova tills man vaknar på morgonen, slappa lite, surfa lite på bloggarna. Och äta sin frukost i mycket lugn takt, läsande en morgontidning.

Om det inte är så att man måste rassla iväg i snabb takt till bussen för att göra någon kul sak på stan. Colla kläder eller - ja just det: köpa julklappar till x antal syskonbarn och syskonbarnbarn. Vad öskar du dig i år? Skriv inte det på bloggen, men du har ju min mail-adress sen gammalt - och mitt telefonnr. Om du inte tappat allt detta i all uppståndelse kring TV-serien.

Ha en bra dag

2008-11-18 @ 11:48:00
Postat av: Jessica

"eventuellt blivande flickvän är lika tråkig som hennes mor"

Det bevisar ju att Johanna inte valde dig ;p

..eller så valde hon dig men det kanske inte funkade mellan er. Så kan det ju också vara :)

2008-11-18 @ 14:27:02
Postat av: Alex

Jessica:

Du förstod att jag inte skrev om mig själv, va? Utveckla gärna dina bevis.

/A

2008-11-18 @ 14:52:10
Postat av: Jessica

Men det stod ju min eventuellt blivande flickvän, min .. =)

2008-11-18 @ 18:03:58
Postat av: Alex

Jessica:



Haha, vad du är petig! Var ju ett tänkt citat från Peter men nu har jag förstärkt det med citattecken.

/Tack

2008-11-18 @ 18:15:04
Postat av: anna

Det såg ut att vara en hur obekväm situation som helst! Vem vill sitta med svärmor och lägga pussel liksom? De kunde ju hittat på något om det skulle sett äkta ut!

2008-11-18 @ 18:30:11
URL: http://escapologist.blogg.se/
Postat av: haha

Jessica - Fan va trööög !! hahaha..

2008-11-18 @ 21:45:06
Postat av: Jessica

Haha, jag vet! jag kan vara lite trög ibland. Men jag måste ju få det förklarat så att jag förstår :D

2008-11-18 @ 22:45:14
Postat av: Anna

Fy fan vad du tkr mkt !!!

Du säger en massa saker om Anette och Rickard och deras barn , herregud hur lågt kan en vuxen sänka sig ?! Anette och Rickard är lyckliga och kära , orkar inte kommentera skrev du ....

Jag hoppas att du ändrar din attityd och blir positiv . Jag har alltid tyckt om dej i programmet , men så som du håller på nu ? Jag hoppas att du och Johanna kommer bli ett par för det är ni två , men då får ni båda kämpa för det !

2008-11-25 @ 18:34:57
Postat av: Alex

Anna, Anna!

Fy fan vad gott med folk som tycker, riktigt kul att du också tycker. Hur lågt man kan sänka sig?? Det beror väl på vad man har för åsikter. Jag tycker precis det jag skriver och resonerar såhär: gillar man det inte behöver man inte heller läsa. Jag är mycket possitiv men till skillnad från en del andra intresserar det mig inte att alltid hålla en yta bara för att man inte "får" tycka saker om andra.



Tack för lyckönskningarna! Hoppas du kan finna ngt glädjande på bloggen.



/A

2008-11-25 @ 18:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0