slapp

Jag är ledig idag och lyssnar på Agnes..ut i solen med er.

//Hörs

Kommentarer
Postat av: alingsås tjejen

måste bara berätta att jag blivit helt ja, besatt är väl o ta i, men lite beroende iallafall av att titta på först johannas blogg och sedan din! Programmet är ialf jätte kul och se och jag följer det med spänning! Ha det bra ute i solen, har redan vart där! ;-) // tjejen i Alingsås

2008-11-02 @ 14:37:17
Postat av: alingsås tjejen

måste bara berätta att jag blivit helt ja, besatt är väl o ta i, men lite beroende iallafall av att titta på först johannas blogg och sedan din! Programmet är ialf jätte kul och se och jag följer det med spänning! Ha det bra ute i solen, har redan vart där! ;-) // tjejen i Alingsås

2008-11-02 @ 14:37:48
Postat av: Ellie

Känns som det är givet hur det blir! Annars blir jag då väldigt förvånad! Det är ju nåt mellan dig o Johanna som bara utstrålar förälskelse å kärlek =). För ni båda verkar ju bli helt vimsiga av o vara i varandras närhet o har redan hunnit med o pussat på varann! Sött sött :D Man e ju lätt nyfiken på hur det gick efter middagen. Ännu mer kärlek hopps jag!

2008-11-02 @ 21:18:57
URL: http://mydestinyismylife.blogg.se/
Postat av: Pernilla O Milo

Hejsan.

Åh hittade din blogg idag av "misstag" ska bli himla spännande o se vad som händer nästa program, DU verkar vara en helgo o lugn kille, lite blyg, men ack så himla charmig av de man ser i rutan! Kram på dej.

2008-11-02 @ 21:50:30
URL: http://piii.blogg.se/
Postat av: rebeckan

Ja du alex ha ha .. gillar din roliga förklaring av em mussla den e stängd ha ha ha ha

2008-11-02 @ 22:28:17
Postat av: gullan

gud vad ja skrattade ha ha johanna går o tjöbblar hela vägen dit om den här restaurangen hon hade varit på o du bara aaahh nu ska vi dit i gen typ helt charmigt på ditt egna lilla vis... haha söting där..

2008-11-02 @ 22:30:27
Postat av: maja

bra att du inte tar för dej. o frågar ut o hårdpressar johanna.hon verkar ju inte alls vara ngn hårding eller så ,,,. då kanske du får reda på något onödigt i önödan o de kan ju kosta på.. ja mena man kan ju fråga sen när de blir dax i stället men då kanske de oxå heter att de e försent.. du e bara så himla rolig, du har ju utlägg som ingen annan har haha stå på dej grabben!! keeep up the ...... säger ja bara ..... just de... work.....

2008-11-02 @ 22:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0