TACK!!

Det blev som jag trodde. Jag gick ut lungt för att inte dra på mig mjölksyra, för att sedan komma in i ett lagom högt tempo. När slutet närmade sig var det dags att lägga in spurten. Nu är jag helt slut men lycklig.

Ha överseende, jag kommer med en rapport när jag kommit till sans igen.

Tack så otroligt mycket för alla fina ord och lyckönskningar på vägen!! Känns så otroligt previligerande att så många följt mig och lagt ner tid och engagemang på min lilla blogg, hoppas nni fortsätter. För det kommer mera, lovar.

/Love

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag verkligen hoppade av lycka i soffan när Johanna valde dig. Trodde ett tag att hon skulle göra sitt livs misstag och välja kryckan.

Tror verkligen att ni kan bli lyckliga tillsammans.

Lycka till.

2008-11-23 @ 21:56:02
Postat av: Anonym

Stort GRATTIS till er kärlek, jag visste att det skulle bli ni två till slut, gick på känsla!!!!

Gonatt från gamla Svedala..

2008-11-23 @ 21:57:52
URL: http://gollungarna.blogg.se/
Postat av: Sara Nordberg

Lycka till med Johanna..jag hoppas det kommer hålla i sig i framtiden!

Har varit kul att följa er under denna höst!

Kramar Sara

2008-11-23 @ 21:59:43
Postat av: Rebecka

Du är så knäpp men skön. Vad ska jag nu göra på söndagskvällarna? Kanske ut och skaffa mig ett eget liv? Aaaah, du blir saknad.

2008-11-23 @ 22:00:27
Postat av: Maria/Vitating

Jippiii!!!! Åhh så härligt att det blev Love!! Ni är såååå söta tillsammans, hoppas ni blir lyckliga o att det håller! Kanske blir en flytt till Skövde framöver, vem vet! Lycka till! Ha det bra!

Maria

2008-11-23 @ 22:05:15
URL: http://www.vitating.blogspot.com
Postat av: annica

Grattis Alex! Du verkar ju va en helt underbar kille med många bra sidor! Johanna gjorde ett bra val... hade hon inte valt dig, så hade jag tagit tåget till göteborg på direkten..hahaha...kram på dig!

2008-11-23 @ 22:05:38
Postat av: ullis

Jag undrar lite mer om ert brejk och om ni är ihop nu och så? :)

2008-11-23 @ 22:06:16
Postat av: Anonym

Jag visste direkt från starten att du är en johanna kille! Lycka till i framtiden.

2008-11-23 @ 22:16:11
Postat av: Josefin Göteborg

Grattis! Hoppas verkligen att ni kommer vara lyckliga en lång tid framöver! Lite tråkigt att programmet är över dock :)



kramar

2008-11-23 @ 22:16:16
Postat av: Annica

Hej Alex!



Nu har även jag suttit i tvfåtöljen och följt dina äventyr de senaste söndagarna. Hade nog inte tittat om du inte hade varit med.Jag får säga att du har skött dig bra. Jag har gjort mina tappra försök efter varje program att pumpa min son om hur det hela skulle avlöpa för dig. Men se, det gick inte. Är man kompisar så är man! Jag är nog inte rätt person att ge dig ett gott råd. Men, stå på dig, var den du är, det kommer du att komma långt med!! Jag såg att din systerson är intresserad av fåglar. Jag har massor med tips på bra litteratur avsedd för barn i hans ålder, och även bra sidor på nätet.Hör gärna av dig om det, om du behöver råd. Ha det så bra och sköt om dig!!

Kram/ Annica

2008-11-23 @ 22:44:45
Postat av: Malin

Heej Alex! Så roligt att johanna valde dig, ville verkligen de.. Men är det slut mellan er nu?? kram

2008-11-23 @ 22:46:50
Postat av: ;iza

Så snopen blev jag när Johanna satt vid bordet helt självsäker och bläddrade i pressen och du långt bort i soffan på ett hörn.



Hon älskar att vara i rampljuset och lyser av all uppmärksamhet, och du som hellre drar dig undan, hur ska det gå för er undrar jag?

Dessutom gjorde hon tydligen en kovänding och ångrade sig mitt i allt i hop pch la locket på, hur kändes det?

Kan du verligen lita på henne, att hon stannar kvar och inte hellre packar sitt och drar till Stockholm och minglar?

2008-11-23 @ 22:56:39
Postat av: Maggan

Så söta ni är ihop!

Lycka till och var rädda om er!

du verkar vara en toppen kille!

Jag hade oxå valt dig!

2008-11-23 @ 23:01:14
Postat av: linda

Är du en toastmaster-kille då? asg

2008-11-23 @ 23:09:17
URL: http://trehundrasjuttiofem.blogg.se/
Postat av: Pernilla O Milo

Hejje... Så var sista programmet klart och hoppas det kommer gå kalas för er nu. Måste vara underbart o slippa kamerorna uppkörda i nyllet.



All lycka till er och jag hoppas på mer info hur det går för er=)



STOR KRAM Pernilla.

2008-11-23 @ 23:10:33
URL: http://piii.blogg.se/
Postat av: majorna tjejena

alex vi vill ju höra mera roliga kommentarer om programmet snälla? när ja kommer in på din hemsida i morn ska de vara världens skrattanfall på din blogg snälla? du e bäst o önskar dej lycka i kärleken, fattade dock inte om ni var i hop eller ej? tell us more ? brejket? hur länge var det o när? TELL US MORE kram gbg o e ni i hop i dag elller hur e det ?

2008-11-23 @ 23:29:50
Postat av: fredrik

hej o grattis hoppas att du får det bra med johanna i framtiden Har varit kul att följa serien . Precis som dig så håller jag på blåvitt o ser fram emot ett spännande år på nya arenan mvh fredrik

2008-11-24 @ 00:17:03
Postat av: Davee

Jaaa Du Alex.. Va finns det mer och säga.. Har redan gratulerat Johanna på hennes blogg och nu Ska jag göra detsamma för dig..



Jag kan känna att det blir tomt utan er på söndagar men får tacka för den underbara tiden som har varit under programmets gång.



Du får verkligen hålla i din Johanna nu och se efter er söta familj med de små flickorna, who knows ni får säkert en liten babies en vacker dag...



Jag önskar dig lycka till och glöm icke att ta vara på kärleken för din Johanna och hoppas att ni alltid finner lyckan... ni är verkligen jätte söta..



Pussar o Kraamaar





2008-11-24 @ 00:32:54
Postat av: Therese

Hoppas allt har gått bra efter programmet!

2008-11-24 @ 00:35:30
URL: http://theresestridsberg.blogg.se/
Postat av: Sara

Ååååh blev ju nästan alldeles kär av o kolla på er i dagens program.. blev nästan lite tårögd t.o.m för det var så fint ;) men hur har du orkat hålla de så hemligt i bloggen? du har ju uppdaterat ofta o aldrig avslöjat nåt om att du o johanna träffats ;) hur ofta har ni träffats under den här hösten? Stort lycka till och Massa kramar!

2008-11-24 @ 01:28:08
Postat av: Carro

Grattis! :) Du har fångat en toppentjej :) Måste erkänna att jag höll lite på Johnny förut men det slutade ju toppen! :D Hälsa Johanna så mycket från "Ica Norrmalm" S =)

//Carro

2008-11-24 @ 02:05:26
Postat av: Ellebelle

God morgon! Det blir ju ge och ta i ett sånt här läge oxå :). Du skriver det du känner och vi läser mer än gärna och vill såklart kommentera oxå =) Ha en fortsatt bra dag och all lycka till dig hur det nu än utvecklats.*

2008-11-24 @ 06:29:56
Postat av: Pilla

Fan vad kul! Härligt program, får oss som haft vårt förhållande lääänge att bli nykära;-)

Men jag vill oxå veta, hur är det nu??

2008-11-24 @ 06:42:53
Postat av: Tina

Hello! Gulliga ni är ni är två människor som man verkligen kan glädjas med. Kom igen och blogga lite oftare nu. Ha de gött

2008-11-24 @ 08:55:55
Postat av: Mackan

Alle. Jag är tårögd!

2008-11-24 @ 09:12:03
Postat av: Lotta

Hej på dig!

jag har följt serien mera sporadiskt, men måste säga att denna blogg är en av de roligaste jag läst! Du kommer väl att fortsätta att delge oss dina underhållande funderingar framöver?

Lycka till med kärleken!

2008-11-24 @ 10:15:37
Postat av: Emma

Vad kul att det blev du och Johanna! Önskar er all lycka med kärleken!



Krama

2008-11-24 @ 10:26:27
Postat av: Malin Andersson

Hej Alex. Sååå kul att ni fortfarande är tilsammans. Vårda nu er kärlek och ta hand om "din" fina familj. Ni passar verkligen ihopa när man ser er.

2008-11-24 @ 11:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0