Tisdag, va?

Jag ska börja med att tacka för alla lyckönsknigar! Det kan verkligen behövas på vägen.

Sedan är det många frågor om vad som hänt under och efter inspelningarna. En del frågor har jag besvarat tidigare i bloggen, så orkar man är det bara att bläddra. Kan ju ta ett tag, skriver kanske inte så kortfattat.
Jag började lite mjukt igår kväll med berättelsen om känslor, tankar och händelser. Om jag kommer fortsätta med berättelsen.
Idag är jag ledig så jag ska ta till vara på det sen ska det skrivas. Har varit ute och sprungit i kylan 58min, nu känner jag mig duktig och nyttig.


Kommentarer
Postat av: Daniela

Skönt att kunna ventilera sig lite i bloggen. Och det är väl såklart att vi önskar dig all lycka på vägen, hoppas att allt går vägen för dig ju. För vi, svenska folket, har ju allt "lärt känna" dig nu och fastnat lite för dig såklart. (så bra det nu går via teve och blogg förstås)



Huja, låter kallt där där! Men hurtigt är det allt :P

2008-11-25 @ 12:51:55
URL: http://neliz.se
Postat av: Madde

Tänk att man kan känna så mycket för personer man aldrig träffat... Jag tycker att du Alex verkar vara helt underbar, och hoppas att Johanna och du orkar ta Er igenom den här första jobbiga tiden nu och växa ihop. Ni verkar vara så fulla av känslor och åsikter. Så söta! Försök hitta till vardagen från allt detta mediauppbåd och lyssna till hjärna och hjärta. Jag hoppas på Er, Lycka till!

2008-11-25 @ 14:14:36
Postat av: Lovisa

Jag har följt programmet och suttit bänkad varje söndag framför tv:n. Du och Johanna har lyst lite extra varje söndag. Blev så jäkla glad att hon valde dig, men kände det på mig också.. Om hon inte hade valt dig skulle jag ta kontakt med dig, haha nerå. Lite för gammal kanske.. Du är ialf en grym kille och önskar er all lycka till :)

2008-11-25 @ 14:44:33
URL: http://lovisabengtzen.blogg.se/
Postat av: Anna

vad duktig du är. :)

Jätte kul att läsa din blogg. :)

DU o Johanna är jätte söta tillsammans.

PUSS PÅ DIG

2008-11-25 @ 16:18:25
Postat av: Malin

Hej!

du har säkert fått denna kommentar mer än 1 gång förut , men jag måste bara önska dej och johanna lycka till. Och jag hoppas med HELA mitt hjärta att ni skall fortsätta med varandra.



ha det bra .

/ maaaalin

2008-11-25 @ 16:23:44
Postat av: Pilla

Har precis läst Jonnys blogginlägg;-) Du verkar ha fått fina vänner genom programmet!!!

Men hur var det egentligen... Sov du hos Johanna redan hemma hos henne;-)?

2008-11-25 @ 19:49:24
Postat av: fredrik

Tjena!



Roligt att du också har en blogg!

Hoppas att du mår bra och blir lycklig. Ska du få någon ordning på Johanna så får du nog tala allvar med henne. Hon får sluta hänga på kändisfester och glömma media och TV. Hon verkar vilja synas lite väl mycket. Hon är ju trots allt 2-barnsmamma. Det bådar aldrig gott för ett förhållande. Men du verkar vara en skön snubbe och är säkerligen rätt person att ta ner henne på jorden. All lycka till dig framöver!

2008-11-26 @ 19:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0