upprörd

Läste på expressen om senaste avsnittet av Färjan. Där ska en sångerska dansat omkull en bebis som kommit upp på dansgolvet.
Tycker att det är otroligt omdömmeslöst av föräldrarna att släppa iväg ett barn på 2-3 år på en finlandskryss! Vad som helst kan ju hända, bara det att låta barnet sova i egen hytt skrämmer mig. V ad hände med 20 års gränsen som fanns förr? Fattas bara att Håkan sålde drinkar till barnet också. Hon vakt-tjejen som är så hård och noggrann annars måste ju tittat mellan fingrarna och bara låtit barnet krypa runt.
Ska anmäla både Kanal5, kaptenen, Håkan, vakterna, värmlänningen och och och alla andra till BRIS och alla andra instanser som finns.

Kommentarer
Postat av: linda

Hahaha du har så rätt. Släppa iväg en 2-åring att roa sig på färjan. Fyfan! Fast klippet när ungen åker i backen var himla kul.

2008-11-18 @ 16:19:23
URL: http://trehundrasjuttiofem.blogg.se/
Postat av: Sanna Snipper

Verkligen hemskt. Men jag tror att det egentliga problemet i det här är Magen..



Om inte magen fungerar så fungerar inte heller resten av kroppen. Varken hjärnan, nervsystemet eller musklerna. En funktionell tarmfunktion är grundstommen till en bra hälsa.

2008-11-18 @ 20:06:22
Postat av: Anna

Hahaha! Där snackar vi humor! Stäm på dom och anmäl hela bunten till BRIS vettja, då blir det liv i luckan! ;-)

2008-11-18 @ 20:41:00
Postat av: Wilma

Nä märkliga förldrar som låter barnet springa hur som helst på scenen.

Men nu ska du inte ta bort fokus från programmet:Ensam mamma söker. Har du haft en bra sommar..?? Har du någon gång ångrat att du varit med i programmet? Är du kär just nu ??

2008-11-18 @ 21:02:15
Postat av: Alex

Wilma:

Jag har haft en fantastisk sommar, som har innehållit det mesta. Så svaret på en av dina frågor är, nej jag har inte ångrat min medverkan i det stora. Sedan finns det väl en eller två saker som jag hade gjort annorlunda men INTE ogjort. Jag kan berätta mycket mer på söndag kväll/måndag kväll. Så din sista fråga får vänta några dagar.

2008-11-18 @ 21:31:58
Postat av: Ellebelle

Ja jag hoppas verkligen vi får höra om dina tankar o känslor kring programmet och dig när valet är gjort! Nu när vi följt det slaviskt och med pirr i magen även vi ;) så vi får veta hur det gick sen/går med allt! :D

2008-11-18 @ 22:06:59
Postat av: Rebecka

Men vad är det som hänt mig de senaste två timmarna och en halv? Kan det vara möjligt att jag efter att slumpartat hittat din blogg tillbringat stora delar av kvällen med att läsa ALLA dina inlägg - eh, ja sen juli - SAMT kommentarer? Alltså I LOVE YOU! Fan vad du är rolig! Och smart! Du skriver ju skitbra! Och så himla gullig som svarar i princip alla som kommenterar!? Jag är jätteimponerad av dig, har stolt och själklart följt EMS slaviskt eftersom jag inte har så många andra laster än just tv-tittande, men du har uppenbarligen inte fått tillräckligt stort antal tv-minuter för att visa upp hur sjukt rolig du är. Borde kanske anat med kommentaren om musslan ("vaddå stängd?"). Åh, nu har jag fått ytterligare en last - din blogg. Allt känns inte längre lika november. Kram!

2008-11-18 @ 23:06:02
Postat av: freddan

exakt vi vill höra detta slaviskt sen vad du tyckte om helheten tell us more about it efter söndagens prog e du snäll vi vill fortsätta följa dej

sen med byebye

2008-11-18 @ 23:27:05
Postat av: Alex

Rebecka:

Tack! Blir jätteimponerad över att du orkat läsa det jag skrivit sedan juli. Så här många komplimanger har jag inte fått sedan jag gick i skolan och alla lärare lovordade mig hela dagarna. Forstätt läsa så kommer det mer.



/A

2008-11-19 @ 11:46:52
Postat av: Anonym

hihi hiiii va du e smart;) erkänn att du går igång lite på Anita. tänk dig att bli uppläxad av henne

2008-11-19 @ 21:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0