här är den, oklippt. Men nu nerklippt

Dagen första SMS: "Varför har du inte gjort din tidrapport? Vill du inte ha lön", ajaj missat detta viktiga åtagande. Klart jag vill ha mina pengar Mackan!!
Dagens första samtal: Från min 71 åriga moster i Stockholm som följer programmet mycket noga och då inte bara mig utan alla. Hon hade mycket fin feedback och bra tips som jag sög åt mig av.

Idag är det årets sista hemmamatch för Blåvitt och för en av dom större hjältarna inom svensk fotboll, Niclas Alexandersson. Inte utan att en del tårar kommer fällas av stora delar av publiken. 
 
Här har jag efter påtryckningar via SMS blivit tvungen att censurera den nedan skrivna berättelse. Ibland kan sanningen vara jobbig och den kan komma att följa en genom livet....

xXxxxxxxxxxxx kommer här; en dag i septenber ringde xxxxxx kunde bo hos mig över natten. xxxx under armen men xxxxx ev Ica och köpa ett par. xxxxxxxxxxxx sporten i Göteborg och xxxxxxxxxx september. X småsvettig men x Udéns sport xxxxxxxxxxx
Jag åkte xxxxxxxxxxxxxxxxx Eggers, är det du som är xxxxxx tränare?".......xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Nej verkligen inte replikerade jag, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx att sovit där lör-sön när jag var borta. Lämnat mitt nummer och sagt att jag xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx receptionen var helt förtvivlad -hur ska xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxt?. XxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxIngen aning sa jag,  och jag betalar så klart inte det. Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx  och sa att xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxfan får lösa sina egna övernattningar.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. Xxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Xxxxx gjorde detta och så var xxx borta...för alltid?

Just det, xxxxxxxxxx. Dom sågade Henke xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. 1695kr kostade dom. Ligger fortfarande där, svårt att sälja eftersom dom var xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx gjorde detta och så xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx borta...för alltid?


Slut 

Kommentarer
Postat av: sofia

hmm smart grabb den där Christer...not! där ser man hur tv kan få en person att vara

..å så stämmer det inte alls...

























2008-11-03 @ 14:02:09
Postat av: ella

osmart kille. ingen kille för våran underbara Johanna. tänker inte slösa mina fina ord ens för den mannen. sparar de till ngn annan som dej o johanna ist.



keep up ale´x!!

2008-11-03 @ 14:34:13
Postat av: Jessica

Fyfan vilken jädra idot han är.

Tråkigt att det var Johanna som framstog som boven i tv.

Johanna har iaf gjort ett jäkla bra val. Då jag redan vet vem hon valde ;)



/Jessica

2008-11-03 @ 14:44:05
URL: http://dontsaythewords.blogg.se/
Postat av: Anonym

What! Psykopater kallas sådana människor...

2008-11-03 @ 14:47:03
Postat av: Moster

Jo, man tackar !

Bli omnämnd i bloggen......



2008-11-03 @ 14:56:09
Postat av: Linnea var det som skrev den här underbara texten

Men va? vilken jävla galning.. han måste ju vara riktigt störd..

2008-11-03 @ 15:20:00
Postat av: Linnea var det som skrev den här underbara texten

hahaha oj, det där med underbara texten som står efter mitt namn.. jag har liksom kryssat i "kom ihåg mig" grejen..

2008-11-03 @ 15:21:01
Postat av: gullan

asså ha ha klockrent utlägg alex ha ha. de om nina skrattade ja när ja läste ha ha. men asså de kunde vi kanske skrivit i himlen lite att krabba inte passade fröken fin från västervik. sen tyckte ja rikradrs mamma var ascool!! ja man har ju sett vem hon kommer välja eller de e ju så illa att hon redan valt han trots 3 avsnitt kvar. sen var de inte snällt i grilla magen på de viset kanske? aja shitt happens. alex vart åker ni på för resa vart? tack för en rolig blogg du gör dagen juh

2008-11-03 @ 15:45:32
Postat av: Ellie

Ja ytterligare bevis på vad media förvränger! Jäkligt trist... Ja den där killen verkar ju inte äkta nånstans! Bra att det kom upp då det kom upp å inte senare!

2008-11-03 @ 16:28:31
URL: http://mydestinyismylife.blogg.se/
Postat av: monica

Hahaha...

2008-11-03 @ 16:48:55
Postat av: Thess

HAHAHA vilken jävla idiot rent ut sagt..jävla utsugare..

2008-11-03 @ 17:07:58
URL: http://lillthess.blogg.se/
Postat av: anna

seriöst, han verkar ju helt sjuk? Snacka om att utnyttja vänner! Kram!

2008-11-03 @ 17:48:01
URL: http://escapologist.blogg.se/
Postat av: Jr.

Den där Christer är ingenting annat än ett jävla rikspucko! Vilken jävla fjant...jag blir så förbannad...

2008-11-03 @ 20:45:34
Postat av: Jr.

Den där Christer är ingenting annat än ett jävla rikspucko! Vilken jävla fjant...jag blir så förbannad...

2008-11-03 @ 20:46:44
Postat av: Jr.

Den där Christer är inget annat än ett jävla rikspucko! Vilken jävla fjant...jag blir så förbannad...

2008-11-03 @ 20:48:52
Postat av: Anonym

Ja Alex.. Det är så han är och beter sig bland sina "vänner", de han gör är inga nyheter.

2008-11-03 @ 20:53:02
Postat av: Anonym

Ja Alex.. Det är så han är och beter sig bland sina "vänner", de han gör är inga nyheter.

2008-11-03 @ 20:59:12
Postat av: Jr.

Nej, kanske inga nyheter...men det anmärkningsvärda är väl att det finns sådana jävla puckon som den där norrläningen. Desutom verkar han tycka att han är en häftig snubbe, jävla tönt.

2008-11-03 @ 22:26:38
Postat av: Mackan

Hahahaha ingen lön och inga stavar!!

2008-11-03 @ 22:31:11
Postat av: P

Jag är glad att jag hann läsa den oklippta versionen annars hade jag inte fattat nåt och skulle varit så SJUKT nyfiken...

2008-11-04 @ 12:11:45
Postat av: Katatonia

Men jag vill med veta hela texten utan censur :P..Man fattar ju inte ett skvatt ;)..Men man förstår ju av kommentarerna att det handlade om toker :P

2008-11-04 @ 17:15:32
Postat av: Alex

Lite upprörda känslor över att jag gjort en massa xx över inlägget. Men då det tar längre tid att göra lite xx tjänar jag sjukt mycket mer pengar eftersom jag fakturerar per timme ;-)

2008-11-04 @ 18:27:47
Postat av: Anonym

va får ni betalt för ni bloggar e det saaant ? trodde ni gjorde de för d e kul?

2008-11-06 @ 09:34:45
Postat av: Alex

Haha, nej jag får inte en spänn för detta även om jag absolut tycker att jag borde ha sjukt mycket pengar för allt jag gör.

2008-11-06 @ 13:21:34
Postat av: hanna r

jag som var så nyfiken och nu kom jag försent, attans.

2008-11-09 @ 21:12:48
Postat av: Prillan

Du är den snyggaste killen i serien...Puss på dig!

2008-11-12 @ 15:17:08
Postat av: Daniel

Vart är det där alla yrar om att du skulle skriva hur det gick till igentligen i tv programmet?? ser ingenstans om detta..

2008-11-13 @ 02:55:05
Postat av: Nyfiken

Fan va efter jag är, jag fattar noll om det som skrivs om ren skötaren. Men fattar typ att han inte är den han har sagt att han är...

2008-11-15 @ 00:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0