Q&A

Det här kommit in lite frågor som jag tänkte försöka svara på.
Miss E frågade vad jag menade med " Man kan ta åt sig o se om det funkar ", kommer inte riktigt ihåg men såhär i efterhand kan jag tänka mig att jag menade; man kan lyssna på varandras åsikter, ta det till sig och se om det blir bra/bättre av det.
Lotta: Jokern i batman? Vem/vad/vilka likheter?
Linda: "Varför Andreas inte fått möjligheten att hångla upp Johanna?" Svårt att svara på, kolla med Johanna..
Anna: Om vilken dag det var som vi var iväg och morgonbadade. Kommer inte ihåg men det kan varit den kvällen...

Miss E, igen: Lalandia maskoten, var en kul kille. Såg ut som en dansk huligan men hade bra hand med barn. Varför jag inte dansade med dom andra? Jag är i vissas ögon en tråkig fan som inte tycker det är kul att leka runt sådär. Så ja, jag var lite off där, jag gillar inte att göra mig till, inte ens om det är en kamera med och det blir bra tv. Därmed inte sagt att jag inte kan bjuda till men det får vara på saker som jag kan stå för. Det kände jag inte att jag kunde på ett lekland.

Jag ber om ursäkt för att jag ljög lite när jag sa att jag skulle kommentera direkt efter programmet, missade början och var för trött för att få ihop något vettigt men det kommer ikväll, för nu är jag på hugget igen.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ballex, har du sett vad fint jag rekommenderar din blogg i min ;)

2008-11-17 @ 13:10:21
URL: http://throughthestars.blogspot.com
Postat av: Sabina

Jag drömde om dig inatt ;) Fast det kan bero på att jag satt och läste igenom din blogg igår. Vad spännande det ska bli att se programmet på söndag o se vem hon valde. Hoppas du fortfarande är ledig ;)

2008-11-17 @ 13:29:54
URL: http://sabinaal.blogg.se/
Postat av: Susanna

Hej!

Kollade på den romantiska strandpromenaden på expressen..va jobbigt det måste va o bli så där uthängd i alla medier. Bortklippta scener..jättegräl..osv..oj vilket "jättegräl" ni hade...verkligen värt att visa extramaterial på..hahaha

Va gilla du pusslet Peter och Ninas mamma fick ihop då..??.....

Såg iallafall väldigt mysigt ut där ni gick på stranden. ha det bra!!

2008-11-17 @ 13:56:05
Postat av: Jr.

Dom senaste opinionssiffrorna på aftonbladet.se gällande folks önskemål om vem som skall "vinna Johannas hjärta" ser inte så ljusa ut för er del...typ 65/35% till Andreas fördel. Håller på dig i alla fall söt även om du inte har tid med mig just nu...puss!

2008-11-17 @ 16:53:07
Postat av: Miss E

Tack för svar på båda mina kommentarer =) ! Nu fattar jag vad du menade med citatet jag skrev ;)

Det är väldigt sant, det är super bra om man hittar nån man kan sätta emot med lite som ni gjorde då där på middagen ( nu när jag fattade va du menade ) så man inte håller med varann i allt lixom. Hade ju varit tråkigt! Å inte skulle man lära sig nåt heller varken av den andra eller om sig själv.



2008-11-17 @ 18:12:36
Postat av: Alex

Junior! Oddsen har sjunkit ännu mer nu, dax att kasta in besparingarna på någon bettingsajt och hoppas att pengarna rullar in på söndag.

2008-11-17 @ 19:56:26
Postat av: Anna

Jag har i alla fall röstat på dig!!!! Men det ser mörkt ut, men som tur är så är det ju inte på riktigt. Inte förrns på söndag. Då vinner du ju!!!!!!

2008-11-17 @ 20:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0