dresscode

Efter att jag igår återfick nycklarna till min lägenhet och fick sova i egen säng istället för i en portuppgång känner jag att jag kanske borde lösa ett par extra nycklar i anslutning till mitt boende. 
Både jag och Tobbe missade företagets klädkod idag, helt svart. Vi hade lite mer casualfriday klädsel med ljusare byxor, otur då att regionschefen B kom på besök. Har svarta byxor liggande med för att visa sympati med Tobbe och inte verka alltför inställsam fortsatte kag dagen i mörkblåa jeans.
Mitt ständigt dåliga samvete fortsätter gnaga i mig, den här dagen extra tydligt när min svägerska fyller 32 år idag och hela familjen är där förutom jag. Får klura ut en fin present som kompensation. Nu är det bara resten kvar av fredagen och innan jag får veta vad helgen här i sitt sköte...eller något.

Trevlig helg så länge!


Kommentarer
Postat av: Moster

Alex

Var det inte redan dagen före, alltså torsdag, som svägerskan fyllde år? Rätta mig om jag har fel.

MVH

Moster

2008-11-15 @ 09:41:10
Postat av: Alex

Ja du kära moster, mitt samvete blir ju inte bättre av denna rättelse.

2008-11-15 @ 10:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0