utropstecken vs frågetecken

En härlig söndag med en lite "blykeps" på huvudet. Idag kan det kanske rätas ut lite frågetecken och kanske även några utropstecken kan komma att läggas till.  Fina bilder i dagens GT/Expressen med stora danska vågor som blöter. i Aftonbladet flashade med "Det spårade ur", kollade klippet med den tuffa funktionen taggning i mobilen. Ja jösses, jag har kollat en del våld på tv men det är ingenting mot min och Johannas verbala slagsmål. Jäklar vad det small! Tur att ringdommaren gick in och bröt. Det fina var att vi efter matchen kunde fortsätta som vänner.

När dagens avsnitt är över kommer jag i vanlig ordning ge en lite rapport och svara på frågor och kanske ställa några också

Kommentarer
Postat av: Fia-Mia

Oj oj!!

Kollade på klippet på aftonbladet.se, nu blir man ju orolig....

Ska det komma ett nytt låt tips i stilen med; Sunrise Avenue- fairytale gone bad.

Nej, jag hoppas verkligen inte det, SÅ spännande det är.

Det ska bli kul och se dagens avsnitt och läsa komentarer.



2008-11-16 @ 18:44:43
Postat av: Annsi

Ja du Alex...... Tror inte att den kvinnan blir lätt att leva med! :)

2008-11-16 @ 19:12:16
Postat av: Miss E

Jag såg just klippet på nätet som tv3 klippte bort när du o Johanna sitter o käkar middag. Vad menade du med den sista meningen man fick höra: " Man kan ta åt sig o se om det funkar ". Menade du att Johanna bara då skulle ha fått upp ögonen för vad du tyckte om hur man ska säga till hennes barn eller inte?

2008-11-16 @ 20:29:26
Postat av: Lotta

Jokern i Batman. Nån som har påpekat likheterna förut?

2008-11-16 @ 20:39:47
Postat av: Rebecka

Nu har jag precis sett på avsnitt 11.

ALEX <3 JOHANNA

2008-11-16 @ 21:04:47
Postat av: Linda

Kom igen nu! Uppdatera! Lite roliga kommentarer! Varför fick inte Andreas möjlighet att hångla upp JOhanna? Varför är Andreas med på Match?

2008-11-16 @ 21:42:45
Postat av: Sara

Snälla skriv vad du tycker om prog du skriver alltid så roliga saker haha du var bra i detta avsnitt tycker du börjat öppna dej mer o de e asbra de kommer ju bli ni d ser man ju på johanna hon bara tokmyser ju i ditt sällskap. keep up alex!! Kjam sara

2008-11-16 @ 21:45:28
Postat av: Anna

Hej Alex! Jaha, då har man sett ett avsnitt till och gud vad söt & snygg du är. Synd att man inte har träffat dig, men nu hoppas jag ju givetvis på att det blir du och Johanna :-) Såg klippet på Expressen när ni kysstes vid havet. Hände det samma dag som du hade haft en egen dag med Johanna och barnen, eller smög ni bara iväg? Ni är så fina tillsammans och jag sitter här och hoppas på att ni nu lever lyckliga tillsammans. Kram Anna

2008-11-16 @ 21:47:10
Postat av: Stella

hehe, också sett andreas på match... varför e inte du med alex? e du upptagen nu eller? hälsningar från en singelkvinna i gbg ;)

2008-11-16 @ 22:12:41
Postat av: Pernilla

Andreas är säkert kvar på Match för att inte väcka misstankar om att hon valde honm, PR trick kallas det för.

Kram

2008-11-16 @ 22:17:09
URL: http://jennypernilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men roligast är ju utan konkurrens fårskocken uppe i Dalarna. Stackars killar. Och Nina vill bara ha en ny pappa till Steffanie. Hur många gånger har hon sagt get? Svärmodern är ju som en zombie. Fly för fan killar!

2008-11-16 @ 22:26:52
Postat av: Katatonia

Jag kan inte vänta till nästa söndag! JAG vill veta nuuuuu!!

2008-11-16 @ 22:44:42
URL: http://looveandpeace.webblogg.se/
Postat av: Miss E

Ni såg så häligt kära ut när ni var på stranden o höll handen, pussades o kramades å sen oxå skulle stå ute i vattnet å hångla! :D



Ska bli intressant o se vad som händer i det sista avsnittet! Mer från Danmark oxå hoppas jag :)

Just det det finns en videoblogg av Johanna när det är nån maskot som sjunger med en massa ungar. Vad gjorde du? var du helt anti o delta eller eftersom du stod en bra bit ifrån folkmassan :P.

2008-11-16 @ 23:37:57
Postat av: Anonym

Kul att hitta hit! Jag hoppas verkligen att det blev du och Johanna för jag sitter som klistrad framför tvn varje söndag och ler hela tiden när jag ser er två ihop.

2008-11-17 @ 00:18:11
Postat av: Andreas "Kryckan" Hansson

Alex.. vilka frågor du får.. Inte lätt att bli stäld mot väggen så ha ha :)

2008-11-17 @ 13:07:11
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Alex

Ja du Andreas. Får ju svara på dina frågor oxå..;-) kommentera gärna frågorna kring dig. Rings later!

2008-11-17 @ 13:35:44
Postat av: Sara

Asch, efter att ha läst på din blogg nu så fattar man ju att du och Johanna iallfall inte är tillsammans idag (du hade aldrig haft tid att träffa så mycket polare.... hehe!) Men i programmet är hon ju döförälskad i dig, och du förtjust i henne - så vad hääääääääääääääääände egentligen!?!? nyfiken Jaja, antar att man får svaret här så småningom.... Hehe! Pöss

2008-11-21 @ 20:17:38
URL: http://blogg.passagen.se/majj/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0