svar på frågor

Får svara på lite frågor som uppkommit senaste tiden.
Nej, jag ska inte till Skövde på söndag, däremot ska jag till Helsingborg och kolla årets sista Blåvitt match tillsammans med den välkände Jonny.
Jag tycker ABSOLUT INTE att det på något sätt är jobbigt att ni skriver och intresserar er för det jag skriver och upplever. Det är därför jag tycker det är kul att skriva. Så fortsätt kommentera!

Tycker verkligen Johanna att det är jobbigt?? Jag tror mig veta att hon tycker det är minst lika roligt med kommentarer och intresse kring hennes blogg som jag tycker om min.
Sedan var det frågan om vad Johanna viskade till mig på Sjöbaren. Något i stil med: Vi rundar av middagen och fintar bort kamerateamet och sticker hem till dig...

Fortsätt ställa frågor och ge ris och ros.


Kommentarer
Postat av: P

Jag undrar varför Norrland valde att utsätta just dig för sitt lilla spratt (om man nu kan kalla det så)?

Tycker han extra illa om dig;-)

2008-11-07 @ 12:08:40
Postat av: ulrika

Hej Alex!

Hoppas att allt är bra med dig. Följer programmet via datorn från USA, landet där allt händer och sker dessa dagar. Försöker dock att hänga med i vad som händer och sker på hemmafronten.

Lycka Till!

Kram Ulrika

2008-11-07 @ 12:23:57
Postat av: Jonny...den välkände :-)

Jag kan intyga att så är fallet, de av er som varit riktigt alerta under programmens gång har noterat en IFK Göteborg halsduk i hallen hos både Alex och mig, vi bestämmde ganska tidigt att sista matchen i Helsingborg nu på Söndag skulle vi se tillsammans, Alex avskedsmatch...och inte ett öga torrt på hela Olympia....lite grann Alex spanar in Alex :-)

2008-11-07 @ 12:36:27
Postat av: Katatonia

Vad roligt för dig Alex att åka till Helsingborg! Dessutom blir det väl skoj för Jonny oxå såklart!Hoppas att ni får en trevlig helg!



2008-11-07 @ 12:46:08
URL: http://looveandpeace.webblogg.se/
Postat av: G

Hej! Om intresse finns för ny bloggdesign till din blogg, kika in hos mig, [ny blå design] http://babbidesign.blogg.se välkommen!

2008-11-07 @ 12:54:03
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Fia-Mia

Hej Alex!

Jag måste bara komentera fakta om att folk tycker det är konstigt att ni, singel killar dejtar en tjej i TV. Jag tycker att det inte är något konstigt med det, som sagt det är ju en kul grej med nya erfarenheter och vänner.

Det som jag själv har funderat på är; hur kan jag en tjej/kvinnna (nyss fyllda det magiska 40...)som har en underbar man :) 3st härliga barn bli så fast i ER resa mot kärleken??? Det känns lite pinsamt att erkänna att man längtar till nästa program och jag håller ju båda tummarna för att min favorit ska lyckas charma härliga Johanna. Det är inget direkt som jag pratar med mina jobbar kompisar om...

Det är iallafall jätte kul att just ni tog chansen och sökte till programmet, för ni verkar ju vara ett härligt gäng!!!

Så på söndag sitter jag och ler i soffan igen(min man sitter gärna med men då med en sport bilaga som sitt intresse:) ) och håller tummarna för dig!



Lycka till.

2008-11-07 @ 13:28:33
Postat av: Alex

Fia-Mia:

Inget att skämmas över, det är fler än man tror som tittar. Så du är inte ensam ;-)

2008-11-07 @ 14:57:30
Postat av: miinii

välkommen ner till sundets pärla på söndag =)

fint att ni ska ner och titta på det finaste laget av dem alla. jag fanns på plats förra året och såg dem ta hem sm-guldet. vackert! denna match får jag nog med klumpen i halsen stå över. ingen av mina vänner här nere som tycker om fotboll. så jag vet inte. gå själv, eller stå över. får se ;)

2008-11-07 @ 17:26:36
URL: http://kampomvikten.blogg.se/
Postat av: Alex

Hej Ulrika!



Allt är bra med mig hoppas att det är toppen för dig också. Kanske blir det lite nya tag "där borta" nu. Känns jättekonstigt att programmet går att se över hela världen..

2008-11-07 @ 17:28:53
Postat av: gaisarn

svarar du på alla frågor på bloggen?

2008-11-07 @ 18:06:22
Postat av: Alex

NEJ absolut inga frågor ang kvasi-lag som inte vunnit SM-guld på 35år och där det bara kommer 1500 på matcherna. Som dessutom köper Isländska fotbollsspelare när den isländska valutan är mindre värd än den tyska var efter kriget

2008-11-07 @ 18:21:31
Postat av: Ellie

Sitter o kollar på reprisen nu! :D Vad var oddsen för det! att restaurangen oxå va Johannas favorit i Gbg? eller hade nån tipsat dig om det i förväg kanske ;) ? Ni såg ut o ha det himla trevlig o mysigt iaf =).

2008-11-07 @ 19:28:49
Postat av: Fia-Mia

Hej igen!



Någon skam känsla för att jag tittar på programmet har jag inte. Det märkliga är att det ger en sån skön "feel good" känsla, man kanske känner igen sig i vissa situationer fniss

Trevlig helg!

2008-11-08 @ 10:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0