gick hem duktigt i tid

Har jag gått och blivit en nattmänniska, kan inte riktigt sätta fingret på om jag är det eller en morgonmänniska. Hur som, nu är jag hemma efter en lyckad ölrunda med några av mina bästa kompisar.
Faktum är att vi alla fem har en likadan tatuering, det är en till som har den och han flytar tillbaka till göteborg till jul efter 10år som exilgöteborgare. Känns bra att ha alla samlade igen.
Ett väldigt tjat från mig angående morgondagen, eller idag söndag, men jag har verkligen sett fram emot detta. Fast med både glädje och sorg. Roligt att kolla fotboll och träffa min numera mycket goda vän Jonny. Tråkigt för att den fantastiske Niclas A slutar med fotboll.
Kl 0900 ska bussarna rulla från göteborg mot Helsingborg, hoppas jag lyckas fixa ihop lite färdkost. Det är avsnitt 10 imorgon, jag har suttit hos John nästan varje helg och kollet men nu kommer jag vara någonstans i södra sverige när det sänds, tur att det finns på webben.
Om man ska tro reklamen kommer vi att köra Friskis och Svettis, har lite roliga minnen från det som jag hoppas inte kommer med...

Dags att vila lite, ses imorgon!

Kommentarer
Postat av: L

godnatt;)

2008-11-09 @ 01:21:37
Postat av: Anonym

jo alex hoppas de komemr med så vi får se dina smidiga spänstiga övningar på tv haha hahahahah

2008-11-09 @ 09:25:43
Postat av: Jessica

Hmm ska jag verkligen det? Haha flera gånger i veckan, eller hur! Ska du inte springa? Ha så kul i H-borg!

2008-11-09 @ 10:03:36
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Anna

Göteborg och Helsingborg mina favoritstäder=)

2008-11-09 @ 17:39:13
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Anna

Göteborg och Helsingborg mina favoritstäder=)

2008-11-09 @ 17:39:14
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Kim

Alex, du har grymt sexiga fötter, för två avsnitt

sedan satt du hemma i din lgh med fötterna på

soffbordet och det gjorde intryck på mig...

En barfota kille med sexiga fötter är nog det

sexigaste som finns...en kille med stora fötter

som dina Alex är ännu sxigare...Vill se mer barfota-

bilder på dig Alex...

2008-11-09 @ 21:26:28
Postat av: Anonym

oh, hoppas du och johanna blir ihop asså! ni är så himla söta, wow wow wow!

2008-11-09 @ 21:29:52
Postat av: Monica

Först testar Anette "Magen" med diverse larviga grejer vid maten.. Nu får han snällt följa med på hennes och Richards semester med hans son.. ;) Skoj!

2008-11-09 @ 21:34:44
Postat av: FB

Du gör ett helt annat intryck i skrift än din ngt mesiga uppenbarelse i teve-serien. Att du är en hardcore fotbollsnörd har inte alls framkommit vilket är synd. Nu en fråga ang resorna. Vem betalade dom? Lite konstigt att Anette drar till Turkiet medans ni får dra till Danmark.

2008-11-09 @ 22:00:23
Postat av: Alex

Kim:

Fina fötter, man tackar! Ska tydligen till Danmark dom sista avsnitten så då kanske dom bara fötterna kommer igen. Håll utkik!

2008-11-09 @ 22:02:24
Postat av: Alex

FB:

Nä du, där ser man vad lurad man kan bli av tv. Kanske bra att ha i åtanke. Här kommer ett scoop; det var jag som betalade alla tre resorna. Eller så var det Janne Stenbecks fond för kärlekstörstande program som gjorde det. Jag kan också tycka att dom olika resmålen skilde sig liiite mycket åt. Men det fanns en tanke bakom alla resorna. Kan återkomma ang detta senare.

Hoppas du fått några bra svar.

2008-11-09 @ 22:26:13
Postat av: Annapanna

Hej Alex...



Vad är det jag ser...helt otroligt av alla kommentarer du får här så är tjejerna fantastiska i sina knep "hur man fångar en snygging trots att han redam kanske skulle vara upptagen" där de gör allt för att locka, och kan du stå emot då för man är ju inte mer än bara en människa. De kämpar tappert med att sätta in sina adresser med bilder på sig, mera avklädda en dessa harmlösa skolfoton man minns.



Hur ser du på denna finurliga uppvaktning? Ler retfullt.

Kram Anna

2008-11-12 @ 05:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0