sista utvägen

Har under dom här månaderna fått den oundvikliga frågan; varför ställde du upp i ett sånt där program? Ja, svaret på den frågan är helt klart som många tror och redan listat ut:

Jag är rnycket ensam man/kille som har väldigt svårt att träffa tjejer och vad är väl då enklare än att vara med i ett program med lättflörtade, svaga, utrbrända och slitna morsor med en massa ungar. Mammor som inget hellre vlll än att träffa någon som kan betala för både dom själva och sina osnutna ungar. Alltid mycket lättare att ta smulorna från bordet när dom stora tuffa killarna ätit färdigt. Dessutom kanske man kan få någon ny polare eller hoppas att någon förbamar sig över en och lägger till mig på Facebook.
Detta var verkligen min absolut sista utväg att någon gång i livet få vara närmare en kvinna än jag varit när jag åkt spårvagn från min ensamma lilla lägenhet till mitt underbetalda jobb.

För inte f*n kan det väl vara så att man kan pröva på något nytt i livet. Få möjligheten att träffa en snygg, självständig tjej, som Johanna under en hel sommar.
För man måste väl träffa någon på krogen eller genom gemensamma vänner, har iof inga, men ändå. Träffa en tjej på en dating-sida på internet är ganska acceptabelt men i Tv, nej det är ju helt sjukt!!!!

Hoppas bilden av mig och andra deltagare i detta program har klarnat något. Vi är alla socialt utstötta människor som greppar det sista halmstrået och hoppas, hoppas, hoppas att någon gång innan döden frigör oss från våra usla liv få träffa någon.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Fia-Mia

Ha ha Alex!

Jag trodde du var som den där killen i den gamla Carlsbergs reklamen, han som inte är skrytig och snackar så mycket men är den som vaknar brevid den snygga tjejen...(hoppas du kommer ihåg den:/ )



2008-11-04 @ 22:32:44
Postat av: Johanna

hahah....nu får vi trötta singel tjejer som oxå har stora problem vänta tills tv4 eller kanal5 gör ensam pappa söker.........



Men hur som helst är det jävligt vågligt att vara med i ett sånt program.



skulle nog gärna vilja höra det där samtalet.....Hur fräck lät du då egetligen?? ;-)

2008-11-04 @ 22:40:21
Postat av: Sara.

heej! allt bra?

kolla gärna in min blogg och lämna gärna en kommentar eller två;)

ha en trevlig kväll!

2008-11-04 @ 22:43:47
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha, du är så jäkla go ;)



Så du har också börjar med "Over and out" nu? ;)

2008-11-04 @ 22:45:27
URL: http://dontsaythewords.blogg.se/
Postat av: Sara.

tack så mycket:)

2008-11-04 @ 23:09:10
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: Alex

Fia-Mia:

Nja, vet inte om jag exakt kommer ihåg reklamen men den låter rolig. Carlsberg brukar göra roliga reklamfilmer.

Vågar inte riktigt med säkerhet uttala mig om vilken typ av kille jag är.

2008-11-04 @ 23:09:23
Postat av: Alex

Johanna:

Ja om bara tillräckligt många söker kan det säkert komma något åt det hållet. Kanske hade funkat om JÄMO hade godkänt det ;-)



Du får börja fila på din ansökan.

2008-11-04 @ 23:11:20
Postat av: ella

hah haa fett skoj komentar om de hela , såg dej i hänt extra i dag tsm me johanna ni e så sööta så..

2008-11-04 @ 23:12:58
Postat av: olle

jaha . ´hänt extra tidningen måste ja säga har ju gjort att inte ja kommer o fortsätta se mer på ensamn mamma söker nu har man ju sett o fattat de hela=/ vem anette väljer e ganska klrt o vem johanna väljer e oxå enligt hänt extra ganska uppenbart ha ha.. men nu e de bara karaoke glada nina som e kvar o de kan vi väl läsa i nästa hänt extra tidning vem hon väljer hoppas allt e bra med er ni passar fint i hop!!!

2008-11-04 @ 23:15:19
Postat av: Tittare

Alex.

Har den största medkänsla. Inte lätt för blyga och tillbakadragna killar. Även om man är söt.

Hoppas du hankar dig fram någorlunda i livet.

2008-11-04 @ 23:36:51
Postat av: Anonym

Hej..

Personligen tror jag inte alls att så många har fördomar över att folks ställer upp på sådana program, där har du fått för dig något som inte stämmer med verkligheten. Du har väl inte missat Alex alla nätsajter som poppar upp som svampar överallt. Singla testar allt och vi lever på 2000 talets FFF Fritt från fördomar. Så var lugn, vi tror dig att du ställde upp för att det var en kul grej...Så var glad nu...

2008-11-04 @ 23:51:50
Postat av: Anonym

Vad har du fått för kritik/kommentarer? Nåt måste det ju vara eftersom du måste förklara dig...

Säkert killar som kritiserar som är avis, vi tjejer ääälskar ju dig;-)

2008-11-05 @ 10:38:58
Postat av: Alex

Jag tror att alla som ställer upp i ngt sådant som ett datingprogram för olika förfrågningar ang sin medverkan. Inga särskilda frågor men ren skeptis.

2008-11-05 @ 11:57:38
Postat av: Johanna T...

Hahaha Trevlig förklaring du skriver i detta inlägg Alex, men du är dig lik.



johanna

2008-11-05 @ 14:13:13
Postat av: Malin

Du e allt för härlig du Alex=)

när ensammmamma e slut på söndagar känns det som en evighet tills nästa avsnitt tyvärr=(

2008-11-05 @ 16:37:32
Postat av: Ellie

Hahaha roligt skrivet! Låter som de flesta som frågat dig om varför du ställde upp har haft en hel del förutfattade meningar om varför man hakar på en sån grej ;)

2008-11-05 @ 18:59:18
URL: http://mydestinyismylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0