last man standing/final countdown

Imorgon står dom då där, dom två sista kvarvarande gladiatorerna, på kärlekens Colluseum. Publiken sitter som klistrade framför sina Tv apparater och vädrar blod. Dom flesta har skaffat sig sina favvoriter och somliga hoppas på dubbelt nederlag. En del fighter är ojämnare än andra och i en av fighterna har den ena motståndaren inte ens något vapen med sig in på arenan. Men det är verkligen spännande att se "mörkningen" av kämparnas förutsättningar.

I fredags var jag ute och mötte "mannen på gatan", riktigt kul att höra deras tankar och åsikter kring personer och serien. En del verkar vara på banan i sina ideér medans andra står kvar i samma offsidefälla som dom föddes i.

Ikväll kpmmer propparna släppa och fördämmningar brista, kan jag nästan lova.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag kommer lätt sitta fast klistrad ikväll.

Må bäste man vinna! :D

2008-11-23 @ 11:36:55
Postat av: Malin Andersson

Hmm....håller mina tummar för dig och Johanna.

Är det skönt att programmet är slut och att du kan börja "prata"lite mer om vad som hänt i sommar ??För ni har väl varit tvugna att hålla tust om upplösningen. Då kan du i kväll efter programmet berätta lite mera...

2008-11-23 @ 13:33:50
Postat av: Lisa

haha du e ju sjukt rolig först trodde ja de var ngn jäkla fotbolls match du snackade om men sen läste ja d i gen o fattade att de var vi som satt klistarde framför tven! de kan du ge dej på att vi gör, =) vi ska se ensam mamma söker på storbildstv i kväll vi e 30 pers så de blir askul!! sen inte sist men allra minst vill vi ju läsa dina roliga komments efter programmet o höra hur allt har varit o så o vad du tycker=) ja håller på dej fst kryckan e en jävligt bra grabb de med!! Adjos amigos,Lajsa

2008-11-23 @ 14:22:07
Postat av: Anna

Roligt du skriver alljämt,haha, hoppas verkligen att det är du som vinner Johannnas hjärta i kväll. Jag kommer också att sitta som klistrad vid tv:n Lycka till!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-23 @ 15:09:35
Postat av: Ellebelle

Jag kollade lite på avsnitt 11 nyss. När du å Johanna käkade middag där i Danmark så sa hon nåt i stil med: " du är en sån kille jag vill ha, du är en klockren kille. Förutom dina arroganta sidor, men det kan vi jobba på " varav vi bara få se dig smajla som svar. Kommer du ihåg vad du svarade när han sagt så? =)



2008-11-23 @ 15:24:23
Postat av: josefin

kul skrivet! jag hoppas på att det är dig johanna har valt. men varför skulle hon inte göra det, du är ju en sån "johanna-kille" ;)

2008-11-23 @ 15:37:56
Postat av: Alex

Tack för alla hållna tummar!



Ellabelle:

Haha, nej ingen aning om vad jag svarade men kan tänka mig att jag svarde typ "ja, det får vi jobba på".

2008-11-23 @ 15:45:51
Postat av: Ellebelle

Haha okej, blev bara nyfiken!



Laddar sjukt mkt inför ikväll! :D Ska bli grymt o få höra era kommentarer o allt kring detta sen när sista programmet varit. Så mkt som jag längtat från vecka till vecka för att se ett nytt avsnitt så käns det nu, trots att det stora valet är kvar så känns det himla tråkigt att det snart e slut.



Skittrist ju, vill ju se er i tv varje vecka. Kan inte tv3 göra en fortsättning! Så vi får fortsätta följa er på söndagar så vi får se vad ni gjort under hösten från vecka till vecka typ ett halvår efter valet så man får se hur kärleken utvecklar sig om det nu blev nåt som höll. Fan visst skulle det var nåt? :D Så vi får se hur vardagen blev eller inte blev ;).

2008-11-23 @ 16:03:34
Postat av: Mackan

ALEX ÄR DET BÄSTA SOM HÄNT TV3!!! ALLT FÖR #1

2008-11-23 @ 18:49:29
Postat av: Ann

Det känns som Johanna valde dig, då det är du som bloggar för att vi ska tro att denna dejting har gått dig obemärkt förbi...men istället sitter Andreas hemma i sitt vardagsrum och slickar sina sår. Om han hade blivit den lyckliga vinnarenhade han haft ork och energi att bloggat han också, men han valde att dra sig undan.



Få se om detta stämmer...

2008-11-23 @ 18:56:25
Postat av: bajjen

Håller med ann. kryckan har inte nämt ett ord om detta i kväll men alex har därför har ju han blivit vald hehe fst man e ju inte så korkad så man inte räknat ut de vide de här laget =) men du har en fin tjej alex var stolt över henne !! tjejer som hon växer ej på träd!! Hon e bäst!!

2008-11-23 @ 19:15:59
Postat av: Jennsan

Andreas är rätt så aktiv på match.com...

2008-11-23 @ 19:16:37
Postat av: emelie

hjälp vad ja hoppas att johanna väljer dig ikväll alex. om inte, då finns de en och väldigt väldigt många fler som sitter hemma och är hemskt ledsna!

2008-11-23 @ 19:43:34
Postat av: Katatonia

Ann du satte pricken över i:et..hehe :D

2008-11-23 @ 19:47:11
URL: http://looveandpeace.webblogg.se/
Postat av: Rebecka

Det är ju både lyckosamt och lite synd på samma gång att det verkar som att du är the chosen one, det innebär ju att det vore på sin plats att gratulera men samtidigt är ju insikten om att du då inte längre är på marknaden svår. Om du är singel ber jag härmed om en date. Om inte - ja men grattis då för fan. ;)

2008-11-23 @ 20:32:48
Postat av: Anna

Jippie!!!! Äntligen fick man det bekräftat att det var du som blev vald!! Grattis!

2008-11-23 @ 20:41:59
Postat av: Kristina

Vad du måste vara lycklig. Jag är glad att Johanna valde dig. Ni är verkligen gjorda för varandra.

2008-11-23 @ 20:48:05
Postat av: Mary

All lycka till er! Så jävla bra att det blev du! =))))

2008-11-23 @ 21:02:21
Postat av: Ellebelle

Jaha då var det klart då! Vad var det som hände under hösten, blev det för lite tid över för er för att det skulle funka? Är ni tillsammans nu, så det e stabilt :D ?

2008-11-23 @ 21:03:08
Postat av: sandra

varför lät du dig bli tillbakatagen av johanna egentligen?? tycker ifall du förtjänar bättre än ngn som lägger "locket på" som hon uttryckte sig i programmet. Var det glamourlivet som tog över hand? Tycker ifall att de inte är ett shysst beteende om manverkligen tycker om ngn så mkt som man utger sig för att göra.

2008-11-23 @ 21:07:55
Postat av: Anonym

Yeeeees!!!!

Ett stort lycka till, ni är ju bara så fina tillsammans!!!

Kramisar från Linda

2008-11-23 @ 21:16:24
Postat av: Daniela

AWW, GRATTIS sötis! Ni passar verkligen helt super ihop, ni är såå gulliga!

(och klipper på slutet där du var lite bitsk imot Johanna var ju helt hysterisk "Detta kommer de ju inte ta med iallafall fattar du väl?" Haha)

Kram!

2008-11-23 @ 21:27:12
URL: http://neliz.se
Postat av: Anna

Underbart kära ni verkar vara:) Ni är så söta ihop och jag önskar er all lycka till i framtiden!! Tack för bra tv underhållning, nu får ni ta hand om varandra utan kameror..skönt kan jag tänka mig!

2008-11-23 @ 21:34:11
Postat av: Anonym

Jag måste bara fråga...Jag är ju så nyfiken efter att ha sett programmet idag. Är det Johanna du fick sms:et från som du skrev om tidigare i din blogg, att hon inte vill träffats för hon ghittat en annan?

2008-11-23 @ 21:35:11
Postat av: Rebecka

Jag säger det igen, ALEX <3 JOHANNA

2008-11-23 @ 21:35:28
URL: http://rebeckq.blogg.se/
Postat av: Alex

Nej, det var verkligen inte från Johanna. Då hade jag brytt mig..



/A

2008-11-23 @ 21:38:30
Postat av: Rebecka

Men KAN du inte kommentera nu då... Är du lycklig? JAG blev i alla fall glad av att se er. Så himla fina tillsammans.

2008-11-23 @ 21:42:55
Postat av: Anonym

jaaaaaaaaaaaa va glad ja blev att johanna valde dig :D

nu får du faktiskt ta och skriva ett inlägg och berätta lite va du känner :D

2008-11-23 @ 21:50:49
Postat av: Jr.

Puss söt! Du är bäst!

2008-11-23 @ 21:52:17
Postat av: Malin Andersson

Är ni lika förälskade nu ???

2008-11-23 @ 21:53:27
Postat av: Jessica

Tja Alex, det är den där "tröga" Jessica.

Nu måste du berätta allt. Vill vakna upp imorgon med ett lååååååångt inlägg här :D hahaha

2008-11-23 @ 21:57:07
Postat av: Linda

Käraste Alex...



Efter att ha sett tjejernas eftersnack så befarar jag att Johanna är den som är singel...?!? Trist i så fall...MEN jag är helt säker på att du hittar en ny kärlek om så är fallet.



//Linda

2008-11-23 @ 22:12:42
Postat av: Ellebelle

Är ju jättenyfiken på dina komentarer nu ju om programmet, valet, hur hösten sett ut osv.! Men du o Johnna kanske själva e förvirrade hur ni vill ha det och känner för varann... vad vet jag. Men en liiten kommentar eller hit hur det är nu vill vi ju ha =). Hoppas du mår bra iaf!

2008-11-23 @ 22:26:00
Postat av: Hanna R

Johanna har bra smak! Hon gjorde precis som jag skulle.. eller ja äntligen att de blir som jag hoppas nån gång :) Lycka till nu!

2008-11-24 @ 00:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0