upp och hoppa

Kära Bibbi!

Igår hade jag en otroligt lång dag, åkte hemifrån strax innan 09 och var hemma runt 21. Känns lite surt när man ätit och låtit maten sjunka ner så är klockan huxflux halv elva.
MEN, igår var igår och idag är idag, bara så ni vet och nu är det läge att lyfta latryggen ur soffan och studsa iväg tii jobbet. Bara för att visa vilken otrolig arbetsmoral jag har ska jag trots att jag är ledig åka till jobbet. Har lovet Marcus att fixa frukost/lunch/middag till små pojkarna Tobbe och Johan.
Jag och min motkombattant under sommaren, Andreas ska ut och smaka på after work öl men har inte kunnat bestämma oss för vart vi ska gå men sådant brukar inte vålla några som helst problem.

Annars ser helgen ut att gå i ett mycket bra tecken. Trots att jag inte vet om min stjärna står i ett gynnsamt läge. Imorgon blir det lite gott jobb och sedan bordar jag ett tåg till Skövde. Ska vara hårmodell åt Johannas salong. Lite nyfiken på vad hon kan göra för roligt med mitt lång/korta hår. Barbados-magnus kommer vara där också vet inte om han ska sjunga eller också visa upp ny frisyr. Ska i allafall försöka snika åt mig ett Alex&magnus-kort.

Om det är någon som gillar Adam Tensta ska ni kolla in den här killen, Adam Nordstan. http://newdirection.blogg.se/

Skepp o´hoj seglarvänner. Keep in touch!

Kommentarer
Postat av: JohannaK

I vilken stad ska ni ta after work? Jag är redo att komma med bra tips efter som jag är en självutnämnd expert på området fest och festa :-)



Ärligt så har jag massa av bra lokal förslag.

2008-11-28 @ 12:41:06
URL: http://www.festguiden.se
Postat av: matilda

du är bäst

2008-11-28 @ 13:02:56
Postat av: Alex

JohannaK:

Utan tvivel kommer utgången ske i göteborg.

2008-11-28 @ 13:05:35
Postat av: jenny

ha en skön fredag =)

2008-11-28 @ 14:14:18
URL: http://jnyyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

alex, har du sätt att du är den 13 mest lästa bloggen på nu blogg.se? :D va kul! de är du verkligen värd!

ja lär inte sluta läsa din blogg så enkelt kan ja lova.

2008-11-28 @ 14:49:41
Postat av: Marie

Hallå!! Ville bara önska dig en riktigt trevlig o mysig helg tillsammans med Johanna...tror säkert att du blir görsnygg i din nya frisyr...(Eller hur man nu säger...hihi!!!)Kramizar!!

2008-11-28 @ 15:00:43
URL: http://emilbenjamin.blogg.se/
Postat av: sarah,

din blogg är rätt rolig att läsa :) , kolla gärna in min också ! .. Kommentera gärna ;)

2008-11-28 @ 15:04:13
URL: http://sarahnielsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alex, vad jobbar du med egentligen? har aldrig fattat det..

Ha en trevlig helg och lycka till med johanna, ni är så söta ihop :)

2008-11-28 @ 16:07:35
Postat av: Ellebelle

Hoppas du får en fin helg med modellandet och tiden med vänner o Johanna :)



Har inte du bilder från sommaren som du vill dela med dig av? =)

2008-11-28 @ 16:40:36
Postat av: Alex

Jag jobbar i en 3Butik i Partille. Tack, ska bli jättekul!

2008-11-28 @ 16:46:28
Postat av: Anonym

haggagagagagava a hej på dig lilla snnorrreporre jag ska väll a dig i rumpan och slicka på din stor tå din stora betsing jag ska äte en geting til att hedra dig och ditt samvete din lille tottenhopp! du ska inte slicka på gatustenen innan gud har satt sin fot inne på KONSUM. för innan pergöran godkänt din bön ska jag ätsa en fiskmås för de är så nyttiga och färska! ha det gött fille prott!

2008-11-28 @ 17:54:15
URL: http://sandraamb.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med "ellebelle", har du inga bilder från sommaren som du kan lägga in? skulle vara jätteroligt!



nu ska ja kolla reprisen på sista avsnittet av ensam mamma :D

2008-11-28 @ 18:49:06
Postat av: Thessan

Hej Alex



Jag garanterar att du säkert kan fixa ett Alex-Magnus kort. Han är aldrig omöjlig. Har massor av Thessan & Magnus kort.Hoppas att den där After Work ölen smakade gott i sällskap med Andreas....Trevlig helg och ha det så bra i Skövde!!!!!!



Thessan

2008-11-28 @ 23:07:14
URL: http://thessans-tankar.blogspot.com/
Postat av: Therese

Hej! fin blogg,

Nu har jag ju varit inne och kommenterat din så,

varför inte gå och kolla in min blogg så är vi kvitt ?

Men du ska veta att jag värklien gillar din blogg,

vart får du all insperation ifrån?

2008-11-28 @ 23:39:31
URL: http://grovaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0