U make my day

Nu börjar det bli dags att röra på det begynnande fläsket innan det är helt kört. Har varit lite förkyld och lat lite för länge nu. Är nästan säker på att en del av min trötthet bottnar i att jag inte tränat. Nog om detta alltför tråkiga ämne.

Förstår att en del suktar efter lite sköna utlåtanden. Tycker till att börja med att min egen insatts var helt ok, fick dessvärre med någon svordom. Utlåtande att jag var stängd som en mussla stämmer väl inte riktigt in på mig i vanliga fall men jag trivdes inte alls tillsammans med kameran.
Helt bedrövligt att se testet av Mange, så extremt lågt att "testa"´någon på det sättet. Att han inte bara hällde deras drickor över huvudet på hela familjen visade ju att han har ett otroligt tålamod och verkligen förtjänar en tjej som inte kör med så fula test-trix.
Tyckte inte heller att jag fick ihop Nina resonemang kring Robban, hon vill ha en kille som är sponatan, som Robban men inte för spontan som Robban....mer som Micke som ville sitta hemma fast kanske ändå lite som någon annan. Jaja, lika rörigt som detta textavsnitt, ungefär. Jonny är ju den som drar runt hela serien med sina kommentarer.
Ska bli väldigt kul att träffa honom på söndag nere i Helsingborg.

En i övrigt lugn helg avrundas i och med detta inlägg för att återkomma imorgon när jag samlat på mig lite nya intryck att skriva om.

Återigen, helt sjukt att så många läser Bibbi och att en del till och med tar sig tid att skriva lite. Ni gör min dag!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Trodde aldrig jag skulle vara en tjej som läser bloggar, men nu har jag börjat följa din.....väldigt rolig!! Men men det är inte det jag skulle säga, utan. Vid programmet i dag drar du den goaste komentaren ever! Att du vet allt som du vill veta för nu.... Jag har verkligen undrat hur många av deltagarna kan vara så himla säkra på sina känslor.. Du fick programmet att vara lite mer mänskligt i dag :-)

2008-11-02 @ 21:53:11
Postat av: Josefin

haha du är för skön. Kvinnan på din pressbild är dock inte lika skön. Såg henne i exakt samma position på en spårvagn i Majorna i början av året. Samma jacka, samma för korta byxor och samma "alkoholhalt" i kroppen.



Hälsningar en Göteborgare :)

2008-11-02 @ 22:04:24
Postat av: monica

Tjaaa! Vad gjorde Christer mot dig? Väntar med spänning på din cliffhanger ju! :)

2008-11-02 @ 22:42:26
Postat av: Dr.

Tjaaa Alexxi! Har precis sett dagens prog. efter en tuff hockeymatch vi VANN , sköter dig o håller en sköönt låg profil!! syns i veckan /Junko

2008-11-03 @ 00:53:20
Postat av: L

tjena alex



jag håller med dig om anette, hon e så taskig mot dom andra killarna, det behöver hon ju inte vara, bara för hon redan har bestämt sig för rickard.Det med mange mage igår dagens avsnitt tog priset, jag hade blivi vansinnig haha.

Läste någonstans att du skulle ner till helsingborg=) mina trakter det!

Man funderar ju om johanna valde dig! spännande, annars finns ju alltid jagler

kram på dig

2008-11-03 @ 10:41:17
Postat av: Mia

Hej på dig Alex. Trevlig blogg du har. Vill veta NU vad som hände när Christer kom till dig:) Ha en bra dag.

2008-11-03 @ 11:17:02
Postat av: Alex:

Johanna:

Välkommen till Bibbi då! Visst är det lite så, man vill ju inte veta saker i onödan och man kan ju inte berätta hela livet på ett par dagar för att sedan inte veta om det blir ngn fortsättning.

2008-11-03 @ 12:09:02
Postat av: Alex

Josefin:

Måste vara samma dam, om jag inte missminner mig var det 9:an jag åkte. Göteborg är inte större än så..

2008-11-03 @ 12:11:02
Postat av: Alex

Japp, ska träffa Jonny och gå på fotboll ihop. Tobbe jag vet att du vann, blir väl alltid så när du äntrar isen.

Får släppa Krippa hängaren snart känner jag. ska bara ladda lite först..

2008-11-03 @ 12:13:39
Postat av: sofia

kul att hittat din blogg så man kan få en inblick om hur du är på "riktigt"...ha en fortsatt trevlig måndag..../kram

2008-11-03 @ 13:35:54
Postat av: Sara

Du e ju hel skön grabben de du skrivit om anette o nina stämmer för hundratio procent ha ha , men anette har ju redan valt, kan inte ngn chocka mej med att hon väljer rolle i stället (vet ju att han åker ut nästa prog) ja vet det!!! ha ha skoj värre du vad viskade johanna i ditt öra på middagen snälla säg säg säg snälla =) kramar te en fin kille som dej

2008-11-03 @ 14:29:06
Postat av: Anonym

Jag kan inget annat än att hålla med dig hur Anette behandlar sina grabbs. Hoppas hon blir blåst av Rickard, så känner jag. Hon behöver komma ner på jorden. Sitta där och peka ut och låta sina barn grilla Mange, fy fy fy.

Men jag tyckte det sken igenom redan i början då killarna flyttade in till henne och han bakade, det rynkade hon på näsan också åt.

Har inte fäljt dina tidigare blogga men hur kom det sig att du anmälde dig till programmet?

Kramar

2008-11-04 @ 18:54:16
Postat av: Anna

Jäklar...Jag såg en del stavfel i ovanstående kommentar till din blogg, hann inte ändra, skulle naturligtvis ha skrivit lite annat också, men nu får det vara...Hihi...



2008-11-04 @ 18:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0