en gång i veckan

Såg och hörde att det var parodi på programmet i gårdagens "Fredag hela veckan". Till min stora besvikelse var jag inte representerad, fast å andra sidan kanske jag ska vara glad för det. Hade ändå varit kul att se vad dom har hittat för roliga saker att spinna på.
Imorgon laddas det för program 10, såg lte reklam för detta, Johanna svär rakt in i tv:n. Ska bli mycket intressant att se nu när det verkligen drar ihop sig. Opinionen har ju svängt ordentligt den senatse tiden, ska den svänga tillbaka...kan knappt bärga mig.

Kommentarer
Postat av: Miss E

Det är fler som sett reklamen för morgondagens avsnitt. Jag har inte sett det en endaste gång t min besvikelse! Fattar inte hur mkt man ska kolla på3an för o se det, eller så är det väl bara tur eller kanske det tom. är så att de gör lite väl lite reklam för det i tvn... Laddar sjukt mkt iaf! Hörde att det int skulle bli nå val imorgon bara ett avsnitt med era resor, sjukt kul men oj vad de håller oss på steckbänken :P

2008-11-15 @ 12:45:25
Postat av: Jonny

Hej Alex

Sitter bänkad varje söndag, det är sååå spännande, först var du min Favorit, sen blev det Andreas, och så gjorde du en rolig grej...och då blev du min favorit igen...fast kryckan har så fina ögon så då är han min favorit nu......fast guld favoriten har redan åkt ut hahahahaha

2008-11-15 @ 12:49:58
URL: http://jonnyjohansen.blogg.se/
Postat av: Missy

Det skall bli grymt kul att se morgondagens avsnitt, men från min sida har det aldrig svängt, du är och förblir favoriten...Men det skall bli kul och se hur Danmarks resan blev...:)

2008-11-15 @ 13:23:40
Postat av: Alex

Hej Jonny!

Verkligen jättekul att du följer serien så intensivt. Märkligt att du svängt så. Blir inte heller klok på vem din favorit var..har ändå funderat ett tag och försökt komma ihåg vilka som varit med men jag går bet. Hoppas innerligt att du hänger i till slutet framför tv:n.



Många kramar från Alex

2008-11-15 @ 13:45:43
Postat av: Linda

Hoppas verkligen att Johanna väljer dig, annars måste hon vara galen!!!!!!!!

2008-11-15 @ 18:23:19
Postat av: Anna

DU FYFAN VAD DU ÄR JOBBIG !

DU SÄGER SAKER OM EN MASSA MÄNNISKOR OCH TROR ATT DU ÄR SÅ JÄVLA PERFEKT, HAR LÄST DIN BLOGG ETT TAG OCH VILLE INTE SKRIVA EN KOMMENTAR , FÖR JAG TRODDE DU SKULLE SKÄRPA DIG , MEN DU ÄR JU ETT SVIN .

HOPPAS ATT JOHANNA GÖR SLUT MED DIG , JOHANNA ÄR SKÖN , POSITIV , ROLIG OCH GLAD NÅGOT SOM DU INTE ÄR .

2008-12-06 @ 19:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0